Møteee

Heeiii! Hvorfor jeg ikke har blogget regner jeg med alle har forståelse for? Har vært uten både nett og mobildekning også, bare så det er sagt. Om dere vet hvor Nøss er? Hvis du noen gang har tenkt å flytte dit (noe jeg tviler sterkt på), burde du ha annet abonnement enn Netcom. Null dekning! Har vært ei veldig trist og tung uke, men nå er “endelig” hverdagen tilbake. 

I dag har jeg og Therese vært på møte med Siri og Anita fra EF. Som dere kanskje vet reiser jeg og Therese på språkreise til Florida til sommeren, med EF. På møtet (som for øvrig ikke føltes ut som et møte. Møter er vanligvis kjedelige, men dette var mer som å dra ut og spise med venner haha) snakket vi selvfølgelig om reisen vi skal dra på (iiih, får så sommerfugler i magen av å tenke på det!!), og om andre kule ting som er i vente! Wi! :)

Som plaster på såret for mitt fravær, kommer det en aweeesome konkurranse om litt :) Skal også trekke vinner av fargelinsene – det hadde jeg nesten glemt!

46 kommentarer

Siste innlegg