Vinn avicii-billetter

Jeg er så sykt heldig at jeg har fått sponset billetter til Avicii i Oslo Spektrum 18.februar!!! Til sammen har jeg fått fire billetter, og siden jeg er så kul og snill – skal jeg dele ut to billetter til en av dere! Konserten som jeg selv skal på og som dere kan vinne billetter til, er fri aldersgrense på. Og hvis jeg ikke tar helt feil så er det meet and greet-billetter!!

Avicii, eller Tim Bergling som han egentlig heter, er en svensk DJ for dere som ikke har hørt om han før. Han er kjent for låtene “Drowning”, “Levels”, “Bromance” og mye mer. Søk opp på youtube og hør vist du ikker har hørt før!! STOKAAA!

FOR Å VINNE:
– Lik Facebookpagen min her.
– Legg igjen kommentar i dette kommentarfeltet + mailadresse.

Det kommer til å bli konkurranser med et par forskjellige konserter fremover, gled dere! Så til dere som ikke vinner nå har dere sjangs på andre konserter som kommer fremover :) Billetter til denne Avicii-konserten (under 18) får du kjøpt HER for 395,-
 

Lykke til!

Vinneren av fargelinsene ble Sigrid Brose, gratulerer! Sjekk mailen diiiin :) 

778 kommentarer

Siste innlegg