Mye å se frem til

Yo Bitches! 

Sitter helt alene (som alltid) på rommet mitt, og bare smiler. Livet er bra! Har nevnt det før, men det er så mye spennende å se frem til dette året. Oslo, Avicii, 18 år og alt som hører med, lappen, 1 måned til Florida med min verre halvdel, Stavanger og kanskje en liten partytur til sydenland? Hope so! Rart jeg SMILER? :) Også er den jo en glede at jeg er back in business; brown sexy bitch! ;)

Har fått sponset to kjempefine smykker fra www.lachick.no – en ikke så veldig kjent nettbutikk? Morsomt å gi oppmerksomhet til de litt mindre nettbutikker, som fortjener det! Fikk velge ut to smykker, og det var faktisk ikke helt lett. Alle smykkene var veldig meg. Så om du vil være som meg, burde du kjøpe et smykke fra nettbutikken (det var en kødd da..)


Elsker dette! Det koster 79 kroner og det kan du kjøpe her om du vil.  


Dette er dessverre utsolgt!


Hyggelig brev fra Susana, som eier nettbutikken ♥ 

– Likte du smykkene? 
– Noe du ser frem til? :) 

30 kommentarer

Siste innlegg