Har sagt opp jobben

Heisann! I dag er en av de dagene hvor det blir dårlig med oppdateringer. Jepp, det er de dagene jeg har jobb. Er for så vidt på jobb når dette innlegget blir postet, for det er forhåndsskrevet (poster med iPhone). Blir alltid så stresset av å tenke på bloggen de dagene jeg har jobb, for som dere vet har jeg 8-timers vakter. Men disse jobbdagene med dårlige oppdateringer vil det snart bli slutt på, for jeg har faktisk sagt opp jobben min! Har 1 måneds oppsigelsestid, dermed er jeg ferdig med jobben 1. mars. Da skal jeg konsentrere meg for fullt om skolen og bloggen, for da blir bloggen min eneste inntekt. 

Skal ikke leve på en rosa bloggsky for alltid,  skal selvfølgelig finne meg en ny jobb, for den bobla blir å sprekke en dag. Men en liten stund fremover :)

Har jobbet på Burger Man i over 2 1/2 år, så den siste tiden har jeg vært ganske så lei. Men har vært noen fine år, med noen fine folk som jeg trives veldig godt med! I helga skal jeg faktisk på hyttetur med jobben, DET blir gøy!! 


Jeg og Mariell likte så godt blåfargen på den genseren, så vi måtte kjøpe den begge to. Og selvfølgelig hadde vi begge den på oss i dag, haha! ;) 


Fikse håret.


Fredrik, pusen vår ♥

38 kommentarer

Siste innlegg