Busy day

God morgen!! Har så vidt nevnt det for dere, men i morgen reiser jeg til Oslo, nærmere bestemt Drammen. Drammen fra fredag til lørdag, så reiser jeg inn til Oslo på lørdagen og blir til søndag for å være sammen med venninner. Mariell blir 18 år på søndag og det skal feires!! I Drammen skal jeg på “bloggtreff” sammen med mange av landets største bloggere, det ser jeg veldig frem til! Det blir litt jobb, og mye moro! Bloggen blir selvfølgelig med på tur, hiiihi. Planen var at jeg og noen venninner skulle på Avicii på lørdagen, men som kjent er konserten blitt avlyst. Men gøy blir det uansett :) 

Så denne dagen blir sykt stress! Dum som jeg er, har jeg ikke pakket enda OG jeg skal på jobb helt frem til halv 12 i kveld. Så jeg har ca 1 time på å pakke, dusje osv rett etter skolen før jeg må på jobb. Flyet går 06.45 i morgen tidlig.. Ææææh!! Skal prøve og få byttet bort vakta mi, men tvilsomt at noen vil jobbe for meg på så kort varsel.. Så med andre ord blir det dårlig med blogging i dag.. Sorry!


Sorry for “gamle” bilder.

24 kommentarer

Siste innlegg