Stakkars hybelboerne

Er på besøk hos Kristine nå, bestevenninna til Mariell, som også er min venn da, hehee. Både Mariell og Kristine er opprinnelig fra Lyngen, en liten bondeplass en times tid utenfor Tromsø, så de bor på hybel alene her i byen for å gå på skole. Tenkte jeg måtte være litt good girl å ta vare på disse stakkars hybelboerne, så jeg tok med litt snacks til middag for å fore de opp. 


Faktisk helt sykt godt + chips til!


Kristine 


Kristine bare “Koffer tar du bilde av tingan mine?”. Jeg bare “Di e jo så fin”


Flink!


Mariell er bloggsky i dag og.. Prøver å fortelle henne at det kan hun ikke være når hun er venninne med meg, men hun hører ikke etter :S


Knis :):):)


Genser fra Lindex, faktisk! Fin!

Nå venter vi på en kompis som skal hente oss, vi skal på kino å se en morsom film, tror jeg, men husker ikke hva den het akkurat nå. Joakim, kompisen altså, får bare være med fordi han har bil og lappen og kan derfor kjøre oss frem og tilbake. Diva´s ;) Haha, neida.. Joda. Han er grei da, og søt! Tihi!! 

28 kommentarer

Siste innlegg