På jobb

Heii puserrrr :)

I dette øyeblikket er jeg på jobb, jobber for noen som jobbet for meg i helgen, sånn at jeg fikk dra til Oslo, så denne vakta jobber jeg med glede ♥ Hun reddet faktisk livet mitt! Fremover vil jeg kun jobbe ca. 2 vakter i måneden, rett og slett fordi jeg trives så godt sammen med jobbjentene, derfor vil jeg ikke slutte helt, som egentlig var planen. Men det vil i allefall ikke gå utover bloggen. Er så fint når man har så snill sjef ♥ 


Catty ville egentlig ikke være med på bloggbilder (hva er det slags venner jeg har??), så poster det egentlig bare for å være slem mehee


Skolepiaa


Søtaa?!


Skjorta er fra Zara. Kjøpte den for sånn 79 kroner tror jeg, digger den! Den er faktisk i xl, men jeg likte at den var stor :)

Nå må jeg jobbe videre, er ferdig klokken 22, så snakkes sikkert når jeg er hjemme, smask!

36 kommentarer

Siste innlegg