Et skikkelig kupp

Var innom Bik Bok en tur etter skolen i dag, egentlig kun for å hilse på Karen, hun er utplassert der hver onsdag. Hadde ikke tenkt å shoppe noe siden jeg faktisk ikke har penger (har mistet bankkortet, venter på nytt), men da jeg kom over disse utrolig fine og BILLIGE buksene måtte jeg bare låne penger hos Therese for og kjøpe de. Har lenge vurdert å kjøpe alle sammen helt siden de var på full pris, men flaksen har for en gangs skyld vært på min side, for nå fikk jeg alle sammen for 200 kroner i stedet for 1200 kroner!! SMUD! Utrolig fornøyd, gleder meg til å bruke en av disse i morgendagens antrekk 


Disse er 3 identiske i forskjellige farger.


Buksen til høyere er en annen modell, den er mer “chill” (men samtidig veldig fin) i forhold til de 3 andre 


“Backstage” xDD Nyttig info til alle mine eventuelle friere der ute som ser dette bilde; Jeg bruker ikke Bjørn Borg-boxer til vanlig, bare når jeg er hjemme, haha!


Elsker salg!

Skal ta meg en idiotisk powernap nå, det er egentlig ulovlig men jeg trenger det. Noen ønsker om hva jeg skal blogge om når jeg en gang våkner?

– Liker? Yes!

41 kommentarer

Siste innlegg