Kvantitet fremfor kvalitet?

Jeg kjeder meg, derfor blogger jeg. Hva synes dere egentlig om sånne “kjedelige innlegg” sånn som dette, hvor man egentlig ikke har noe spesielt å fortelle? Kvantitet fremfor kvalitet? Jeg ser jo at de største bloggerne i Sverige ofte har kjedelige oppdateringer som mobilblogging hvor de knipser bilde av cappuccinoen og forteller at de er på kafè med en venninne, og de har fremdeles flere 10 000-talls lesere. Så hyppige oppdateringer er kanskje tingen – altså kvantitet fremfor kvalitet?! Men tenker ikke at jeg skal begynne og mobilblogge så ofte da, synes det er så stygt.

Akkurat nå ser vi filmen Forrest Gump og skal etterpå levere inn oppgaver om filmen, men jeg gjorde det i fjor så jeg kan ta livet med ro i 2 timer. Fordelen med å gå om igjen, anbefaler alle det (eller ikke).. Alle har vel sett Forrest Gump? Fin film! Så skal utnytte tiden til å dra og spise lunsj med Catarina, er så lei av kantinematen så vi stikker på Big Bite :) Hejdå så lenge!

54 kommentarer
    1. vi har også sett den filmen på skolen, og nå har vi fullt av oppgåver å gjøre som handler om den filmen:p syykt kjedelig, men for å komme på vgs, så er det vell totaly verdt det! 🙂
      hehe, digger bloggen din! Du er så sykt pen, og jeg elsker stilen din. Kan du lage en sminkevideo? 🙂

    2. forresten, har du noen gang hørt om Mario Badescu ? Jeg hørte det var så mange bloggere som brukte det produktet, men jeg har bare sett Andrea badendyck bruke det en gang..
      Har du noe tips til hudprodukter som du vil anbefale? 🙂

    3. Både enig og uenig. bloggen din må ikke gå helt over til “kjedelige innlegg” heller hvis du skjønner, men noe midt på treet hadde jo funket ;D

    4. Kvalitet fremfor kvantitet ja, ikke omvendt! Vil heller ha gode innlegg, ikke bare slike: nå er jeg i byen på shopping. snakkes! Det blir for dumt

    5. Jeg synes du har blitt utrolig flink å blogge de siste dagene etter at du kom tilbake, det må jeg si. Jeg foreslår at du kanskje, de dagene du ikke har noe å blogge om, kunne skrive om slike dype og viktige temaer. Noe du står for, f eks 🙂
      Ellers liker jeg best de bedre innleggene, der du skriver om noe bestemt og ikke bare hva du gjør. Men der kan man jo variere 🙂

    6. Kvalitet foran kvantitet!:)
      Men, kan du ikke vær så snill å lag en hår-video? Der du viser hvordan du ordner håret? Du har så syyykt nydelig hår!

    7. du er sykt pen! kan du plis legge ut en video der du lager deg på håret. (helst med flette ;D ) håper du kan komentere på min blogg også btw ;D <3 ååh misunner deg assa! du er så sykt pen! <3 🙂

    8. du er så sykt pen. Jeg elsker serriøst bloggen din, jeg klarer ikke å legge meg før jeg har vert inne å sjekket om du har skrevet noen nye innlegg 🙂 Du er såå kul!

    9. Sykt pen! kan du lage en video der hvor du viser hverdagssminken din? Også en video med litt bra kvalitet? Hater når bloggere har en sminkevideo også filmer de med webcam eller no 😛
      Liker når bloggere blogger mye, men burde på en måte også være noen veldig bra innlegg da. og ikke bare sånn korte innlegg med et bilde og to linjer om et eller annet 😛
      ELSKER BLOGGEN DIN!

    10. Litt av begge deler er vel det optimale.. Litt kvalitetsinnlegg burde man jo ha, men man burde jo også blogge litt oftere enn bare en gang i uken liksom.. Finne et midtpunkt 🙂

    11. Jeg bryr meg ikke om det er mobilblogging eller vanlig blogging. Men samtidig syntes jeg att bloggerne skal blogge når de selv vil, då innleggene er gøyest, men er ganske care på det egentlig! Blogg når du vil og det passer! Og har bare lyst til å si att jeg digger deg, du virker så ekte på en måte. Også er jo du sykt pen da! 😀

    12. Heller mange, enn ingenting.. Uten å være frekk, men hvor ofte føler du selv at du har noe meningsfult å si? Tror aldri jeg har lest bloggen din å funnet no som er “viktig”.. 🙂

    13. forresten.. Så tror jeg helt ærlig at ca 20% av de som leser bloggen leser det du skriver, de andre 80% ser bare på bilder. Så det har ikke så mye å si hva du skriver :p

    14. Heidi Alexandra har jo ikke annet enn mobilbilder av lattefrappuchino med fire ord under.
      Kanskje det er trikset?

    15. kvantitet! mye bedre å ha litt å lese om enn å vente i 2 dager på at du skal finne no å blogge om 😉

    16. synes ikke mobil-blogging er så bra og lese! Men funker en gang i blandt. vær så snill og ikke begynn med fast mobil-blogging! Da synker mestsannsynlig antallet lesere! 😀

    17. Du har sykt pent hår!
      Jeg synes det er best når du skriver et innlegg senere på dagen eller på kvelden, istede for mobilblogging 🙂

    18. Når du kjeder deg kan du jo dele oppskrifter, skrive om selvtilitt eller flere ikke-overfladiske temaer. Legge ut bilde av rommet ditt, eller skrive om “dagens tips” sminke tips, eller kanskje en nettside du anbefaler, eller et rabatttilbud du vet om. Syns det er greit å blogge når man kjeder seg, men ikke “hei, jeg kjeder meg” blogg heller om temaer, og unngå å skrive om hvor mye du kjeder deg, med elendige webcam bilder. DET ER KJEDELIG 🙂

    19. Jeg syns kvalitet absolutt går foran kvantitet, men dette får man bedømme selv =) Har ikke tid eller ork til et skikkelig innlegg, er det jo ikke verre enn å la være 🙂
      Klem fra Lizbeth Osnes – Behind the scenes.. Der du aldri riktig vet hva du får – bortsett fra flere daglige innlegg. Bloggen handler om min glade hverdag med mote, skjønnhet, fest, shopping, vennskap, tanker, meninger, kjærlighet, bloggtips, bokomtaler, tips i livet generelt – og den psykiske lidelsen Anorexia Nervosa. Min blogg er min terapi, min hobby og min lidenskap. LIZBETHOSNES.COM

    20. Elsker bloggen din! Jeg ser heller kvalitet fremfor kvantitet.. men jeg syns det er helt greit med et litt uinteressant innlegg nå og da, hvis det ikke skjer noe spesielt og du ikke har noe spesielt å blogge om, så vet vi i hvert fall at du lever 😉 Kjenner jeg begynner å savne oppdateringer fra deg når det går flere dager uten liksom <3 men jeg syns du bør prøve å holde deg mest mulig unna uinteressante innlegg 🙂
      elsker forresten bloggen din, fast leser. Og du er Ubeskrivelig pen, selv om du har fått høre det utallige ganger før <3

    21. KVALITET fremfor kvantitet! Blir kjedelig å lese masse innlegg om hva man har gjort hver dag, at livet er kjedelig og at man hater skolen.. synes det er mer interessant å lese om en spesiell ting som bloggeren har fokusert på, og forteller om. Eller hva man mener om noe. Du er utrolig flink til å blogge, men bruk det for det det er verdt!! Du er tross alt på fjerde plass 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg