Hverdagskos etter trening

Etter trening (og under) blir man så SYKT sulten, i allefall jeg. Tenker på alt godt jeg skal spise når jeg kommer hjem, men samtidig har jeg kun lyst på sunn mat. Jeg er faktisk blitt ganske sunn, elsker det! Så jeg og Stine dro først på Burger Man og spiste den beste kyllingsalaten jeg vet om. Haha, dette blir sånn “friste-innlegg” som jeg HATER å lese når jeg selv ikke har noe godt tilstede. 


Mmmm!!

Så dro vi innom butikken og kjøpte jordbær, banan og kokesjokolade ♥ Litt usunn er greit, men mørk sjokolade er i allefall bedre enn lys. Frukt dyppet i sjokolade er noe av det beste, mye bedre enn alt annet godteri. Også er det ganske sexy, noe å stelle i stand til en eventuell lover, høhøø!


Var som dere vet innom Expert. Ble “bare” en selvutløser-fjernkontroll, de hadde ikke inne det objektivet jeg ønsket. Men JIPPI, denne trengte jeg!

– Ble du fristet? 

46 kommentarer

Siste innlegg