Mitt håpløse kjærlighetsliv

“Tuva, kan ikke du fortelle om kjærlighetslivet ditt? Om tidligere kjærester og sånn, er så spennedene å lese om”. 

Hehe, okei da. Jeg har hatt èn kjæreste, og det var på barneskolen. Så ja, allerede nå skjønner dere kanskje hvorfor det ikke er mye kjæresterier her på bloggen? Jeg og min daværende bestevenninne likte to gutter i klassen over oss (selvfølgelig var det kjempestas med eldre gutter), så vi gikk rundt skolegården og spionerte på de mens de spilte fotball og var kjempetøffe i våre 10 år gamle øyne. Husker ikke hvordan akkurat dette skjedde, men en kveld var vi sammen med disse guttene, mener å huske det var sommerferien til 4. klasse (naw). Holdt forresten på å glemme og fortelle at vi aldri klarte å bli enige om hvem av oss som likte hvem, for vi likte nemlig begge to. Dilemma much? Jepp. Så ja, that big night, det var da vi ble kjærester med disse, men for å finne ut hvem som skulle bli sammen med hvem, måtte vi kaste en møkkete planke for å avgjøre. “Hvis den lander på den møkkete siden skal dere bli sammen, hvis den lander på den rene siden skal vi bli sammen”. HAHA, tider!

Så jeg ble sammen med han ene da, og vi var faktisk kjærester gjennom resten av tiden på barneskolen. Litt av og på da, litt drama måtte jo oppstå. Når han gikk i 7. klasse, like før han skulle begynne på ungdomsskolen, tror jeg det var sånn at vi bestemte oss for at vi måtte gjøre det slutt, for da fikk vi ikke tid til hverandre lengre (selv om vi så og si var/er naboer HAHA). Hehe søtt! Er fortsatt venn med han, ganske morsomt å tenke tilbake på hvor “forelsket” jeg var i han :)

Noen småe flammer har jeg hatt gjennom årene, men de har sluknet like fort som de ble tent. Jeg har aldri vært en “kjæreste jente”, har likt å feste og ha det moro med venninner og kompiser. Jeg har vært – og fortsatt er – en skikkelig partygirl, men siste året har jeg faktisk vridd litt om og faktisk ønsket meg en kjæreste. Men, igjen, så er jeg så utrolig vanskelig og kresen, så det skal ganske mye til for å temme denne tigeren. Jeg er ikke på leting etter kjæreste, men er åpen for det – stor forskjell! Mange jenter er sånn som hele tiden føler at de MÅ ha noen. Det er viktig å være selvstendig, jenter. Chicks before dicks! 

Jeg vet hvordan det er å være forelsket, det har jeg vært et par ganger, og det er en ubeskrivelig fin følelse. Gleder meg til å føle det igjen – med riktige personen som fortjener meg :) Men, ingen hastverk. Viktig å herje fra seg litt, plutselig sitter man der smelt på tjukka!

49 kommentarer

Siste innlegg