Jeg blir utnyttet rått

I kveld har jeg spist pizza.

Sett på The Voice. Elsker konseptet!

Så fikk jeg en telefon. Etter at jeg skrev på bloggen at jeg har så lyst på baby har alle utnyttet meg rått, nettopp til å sitte barnevakt. Så da måtte jeg bare si ja, så nå sitter jeg hos Kaja´s kosestue og er Nanny Tuva for lille Amelia ♥ Men hun sover bare (selvfølgelig), så det er litt kjedelig. Vil at hun skal våkne, vil jo ha babykos!! Like før jeg fyrer full fest her i stua så hun våkner. 

Jeg tullet forresten med at jeg blir utnyttet, jeg sitter barnevakt med glede :)


Kaja ville med glede være med på bloggen. Tror jeg må bli bedre venn med henne!!


Benedicte derimot trenger jeg ikke bli noe bedre venn med..


Måtte snike meg inn å plage henne litt med blitzen. Fine beibii ♥


Ser dere noe nytt med meg? Nei, tenker ikke på at jeg ser helt jævlig ut og er uten sminke, ikke at det er så veldig nytt da. Vurderte å ta nye bilder, men det gadd jeg ikke.


For dere som lurte betalte jeg 249 kr for selvutløseren, på Expert. Elsker den! 

50 kommentarer

Siste innlegg