18-års feiring i kveld

God dag! Som dere vet var jeg barnevakt til langt på natt, så jeg stod opp for ikke så alt for lenge siden. I helgene/feriene er det på dette tidspunktet dagene mine starter. Så sånn er det. 

I kveld skal jeg i BURSDAG :) Ida fylte 18 på mandag og det skal feires i kveld! Tror det blir en råbra kveld, bare de ikke stikker av på byen.. Men skal gjøre alt jeg kan for at det IKKE skjer! Får sjenke henne så hun ikke klarer å gå, haha, neida.. joda. 


Her er jeg. Klar for en dusj og fiksing av trynet og hår. 


Venter bare på at epilatoren min skal bli ferdig oppladet. Den er helt amazing! Kan gi dere en skikkelig omtale om den, om noen ønsker? Hår på legger må bort for i kveld skal jeg være sexy bitch uten strømpebukse!


Tenker å ha på meg Beyonce-shortsen min i kveld, men fant ut at jeg faktisk ikke har noe som passer skikkelig til. Tenk å ikke eie en svart, enkel topp av alle ting? Oransje, funker det? Dere får mest sannsynelig se antrekk før jeg stikker, hvis ikke tider løper fra meg :)  Kos dere i kveld, DET SKAL JEG! WII

79 kommentarer

Siste innlegg