FERIE

Passe hangover på jobb på en søndag er egentlig noe jeg alltid prøver å unngå, men lørdagen ble litt lengre og morsommere enn jeg hadde planlagt. Så i går var jeg selvsagt helt utslitt når jeg kom fra jobb. Satt meg ned på Mac´en et lite øyeblikk, men øynene bare gled igjen. Bråvåknet av at jeg hadde duppet av, så da var det bare og lukke igjen Mac´en å legge seg. Våknet nettopp, vi har ferie vet dere  

Var i bursdagsvors hos Ida, hun ble 18 år forrige mandag og det skulle feires! Haha, men hun ville faktisk ikke ut på byen?? Så da dro vi ikke ut på byen, ikke at jeg kunne uansett, så jeg klagde ikke. Men jeg tenkte bare “Ka e galt med dæ, du e akkurat blitt 18 år, jente!!” Men men  Vet ikke hvor det gikk galt, men nach for 3 har aldri vært så morsomt før.

Ble faktisk tatt 90 bilder!! Takk til dere som tok dere av bildetakingen, for det klarer jo alltid jeg å glemme før det er for sent. Og best av alt; For èn gangs skyld var alle veldig ivrige etter bloggbilder. Så det er det jeg må gjøre altså, sjenke vennene mine for at de skal stille frivillig opp på bloggbilder.


Hahaha, Mette er ALLTID med ♥


Sap Enja?


Min nye flamme xD


Fine Ida og Mette!! SEE håret til Ida  


Jentene med langt, tykt, naturlig hår 

Nå skal jeg lage meg frokost. Er vel middagstid for dere snart? Høhø!! FERIE <3<3<3

30 kommentarer

Siste innlegg