Bytur i finværet

Heiii!  Nå er Marte hos meg, vi skal på en liten bytur. Må jo komme oss litt ut å nyte finværet. Man føler seg så råtten av å bare ligge inne hele dagen, selv om det er ferie. Etter byturen skal jeg på et møte og deretter jobb halv 6. Så blir nok en dårlig bloggdag, men skal ta med meg kameraet på bytur så får se om jeg ikke rekker å blogge litt på jobb, kanskje det blir noen innkjøp også  

Fikk nettopp vite at på torsdag og fredag skal jeg leke mamma for to dager, deeet blir gøy 


Bilde er fra lørdagen, bare til info med tanke på vinflaska.

Til dere som lurte; Jaaaa, håret til Ida er ekte!! Hun har faktisk det fineste og lengste håret jeg vet om! Hun har sånn 5 cm lengre enn meg, og hennes er også kjempetykt  Skal ta noen ordentlige bilder av det en annen gang så dere får se!

30 kommentarer

Siste innlegg