Snowboard-babe

Kjøpte meg TO nye jakker i går. Skulle egentlig kjøpe jakke og bukse, men fant ikke bukse, men så fant jeg ENDA en jakke, så da ble det heller to jakker. Cool story? Men må finne bukse før jeg kan bli skikkelig snowboard-babe, og sånne briller kanskje, og kul lue osv. Jeg kjører brett, men har lyst å prøve ut slalom også. Har gjort det èn gang før da, det var jævlig gøy så det må gjentas!


Merket er DC som dere ser og den kjøpte jeg på Urban. Ordinær prisen var 2699,- men den var på 40% så jeg betalte 1600 ,-. Elsket denne, elsket fargene og så var den tjukk og god ♥ Det ser ut som en anorakk, men det er det ikke, glidelåsen er bare godt gjemt. Det likte jeg!


Digget alt med denne også, fargene osv. Men litt tynn da, så den må man ha godt med klær under. Dette er en anorakk. Den var på 50% salg så betalte 800 ,- tror jeg, kjøpte den på OBS. 

– LIKER?? 

107 kommentarer

Siste innlegg