Ukens oppdatering

Hei…….

Miss me? Ikke? Så frekt.. Jeg er litt bad bitch som plutselig ikke blogger på sånn 12 dager UTEN å si ifra. Sykt useriøst av meg. Men egentlig hadde jeg tenkt å slutte, men så fant jeg ut at det kunne jeg jo ikke, da blir jeg jo fattig. Men jeg får vel sparken snart om jeg ikke tar jobben mer seriøst. Har fått kjeft av sjefene, spesielt den øverste sjefen, Katinka! 

Husker ikke helt hvordan man blogget, så bruker bildene som hjelpemiddel.


Her er forresten Katinka. Hun er en streng sjef, så heretter må jeg jobbe overtid.


Therese og meg :ooo 


Se så kort håret mitt er blitt. Frisører kan faen ikke forskjellen på 1 cm og 5 cm..

Sånn, det var ukens oppdatering. Blogges neste torsdag!

135 kommentarer
    1. Sårry meg altså men blir jævli irritert på dere som kommenterer dritt på bloggen til tuva bare fordi hun har hatt en liten blogg pause uten å si ifra . Dere burde ikke ta appsolutt ALT på alvor heller , må jo forstå at de bare er litt kødd vell. Digger blogen din Tuva !<3 stå på å give the fuck i dritten som de kommenterer! STÅ PÅ :*<3

    2. Jeg må bare si at jeg digger deg! Du er ikke som alle de andre standard rosabloggerne på topplisten. Du har faktisk et liv, og klarer å tulle med alt det slemme du for slengt mot det. Du er absolutt min favorittblogger, så håper du ikke slutter 🙂

    3. Tydelig at det ikke er mange her som skjønner nord-norsk humor, hehe. Stå på! Men du? Neste gang, gi oss et lite hint om at du tar pause iallefall. 🙂

    4. Greit nok, du hadde en bloggpause uten å si ifra. Avogtil blir det litt mye i hverdagen, også for toppbloggerene. Men, syns dette innlegget virket litt care.. Jeg vet at det var en spøk, det med pengene, men denne var litt på kanten. Men, håper du ikke slutter, for du er råå ! 🙂 klem

    5. Bra du er i live hvertfall, men det å blogge en gang i uka er vel litt useriøst? I tillegg så virket innlegget skikkelig care. Vet ikke om de e en type humor eller hva det er, men du burde tenke bedre på leserene. I tillegg så er dette jobben din, se på di andre toppbloggerene. Der er det minst 1 innlegg til dagen. Synes du burde tenke litt gjennom dette :/

    6. Idioter som kommenterer at hun ikke fortjener topplisten, når det er dere LESERE som gjør at hun er der. “Jobb” eller ikke jobb, skulle hun slutte å tjene penger på dette, så går det vel ikke utover dere?! Og om hun blogger for pengene, hva så? Egentlig er jeg dritt lei av at dere kaller det en JOBB!! Hun har ingen arbeidsgiver, og….. dere, haha, forresten.. Hun har krav på 5 ukers ferie!:) Så fuck off!

    7. Vet du hva? Nå mistet jeg ALL respekt for deg Tuva. Mer enn det er det bare ikke og si. Dette er siste gangen jeg er innom bloggen din.

    8. Herregud, latterlig oppførsel.
      Bruker hele bloggen for penger, du er hvertfall ærlig, da!
      Du driter langt faen i leserne, men pengene? DE MÅ DU HA?
      Stakkars. Slutt å blogg, orker ikke å si deg på den lista hver jævla gang jeg går inn på blogg.no.

    9. Haha så fint at du er tilbake 😀 blogging er selvfølgelig ingen jobb! En jobb er noe man takker ja til og skriver arbeidskontrakt på. Altså noe helt annet enn en blogg! En blogg er en hobby som noen er heldige nok til å få betalt for. At ikke folk ser forskjellen er passe sjukt. Men kanskje de ser den etter å ha lest dette innlegget? 😀

    10. Hold Kjeft !!! dere er så frekke mot Tuva ! Eller noen er det Bare stikk ! -.-
      Er så lei av de negative kommentarene !

    11. Moro å lese alle kommentarene oppover her! Folkens, skjønn litt humor æ!
      Og dere som liksom skal være så tøffe, og skrive kommentarer om hun må slutte og sånt. Da får dere tørre og skrive navnet deres hvertfall!!!

    12. Skjønner dere ikke at det er kødd? Dere merker jo på hele innlegget at det ikke er seriøst. Uansett er det sikkert ikke så veldig gøy for henne å få alle disse stygge kommentarene bare fordi hun har et liv utenom bloggen. Tenk litt over hva du skriver før du skriver det. Du vet ikke hvordan det er å være i hennes sko. La jenten leve livet og gjøre det hun vil.

    13. Herregud så folk klikker, er det virkelig mulig å være så naiv at man ikke skjønner at du køddet om det med pengene? Jeg skjønner ikke hvem det er som leser denne bloggen, om det er 90 år gamle bestemødre uten humør. Det var åpenbart en kødd -.-
      Nå som det er sagt kan jeg skjønne at du ikke alltid orker å si ifra når du skal ta en pause, og at det kan virke teit at så mange hisser seg så veldig opp, men dette inlegget virket litt førr care. Det er tross alt en grunn til at så mange ble så sur (til tross for at de overdriver). Jeg sier ikke at du skal være mer seriøs, før du bestemmer akkurat selv hvordan du vil være, men folk kan bli litt fornermet av at det høres ut som om du ikke bryr deg og synes vi bare er plagsom..

    14. useriøst i forhold til at du ca tjener 10.000 kroner i måneden. liker deg kjempegodt, men dtte gidder jeg ikke faktisk ikke mer, finnes flere som fortjener plassen bedre, enn som bare gjør det for å få penger sorryy;);)

    15. Endelig Tuva! Savnet deg masse! Fyfaen såå frekk de andre er mot deg! Bare fordi du tjener penger,pluss att du kødder litt … Tar alt på alvor! Tragisk!

    16. er du seriøs på at du kan få sparken?
      og er du seriøs på at du ikke blogger før neste torsdag? 🙁

    17. Jiiiz, skjer med folk nå til dags? Er det ingen som har humor eller? Hun har vel lest gjennom alle dritt kommentarene fra folk på det forrige innlegget, ledd litt over hvor desperate folk er, og så bare skrevet dette innlegget for å “irritere” de sure, og få de normale til å le. Ta det med ro folkens, er bare en blogg. og om hun tjener penger på det, trenger dere ikke å bry dere om. Dere hadde faen blitt glad om dere også hadde fått penger for en blogg. Er ikke noe egoistiskt med det.
      og til dere som sier hun burde slette bloggen sin; hvorfor? Så dere slipper å taste inn linken hennes? Herrejesus. Slutt nå bare å lese den om dere blir så lei dere. Hun synker automatisk nedover på topplisten da, om det er det dere ønsker så inderlig.
      Lev livet ditt utenfor dataskjermen du, Tuva <3 Mye kjekkere det 😀

    18. det er jo ikke noe vits å blogge når du gjør det bare for penger, gadd å lese bloggen din, helt til du skrev det, humor eller ikke..:)

    19. Hhahha herregud!!! FOLKENS: lær dere ironi og humor! Synes det var et fint førsteinnlegg fra Tuva på så lang pause. Haha flirer godt av de folka som faen ikke fatter en dritt. GROW UP.

    20. skjerp deg. Nå mister du mange lesere! Digger bloggen din! Skjønner at dette innlegget ikke må taes helt serriøs, men uansett. Du burde tenke over hva du egentlig gjør. Jeg er stoooor fan av bloggen din osv osv. Men nå har jeg mistet en god del respekt for deg…. :/

    21. herre gud, ha litt respekt for de som har gjort deg så populær som du er. Skjerp deg eller slett bloggen

    22. hahaah, så konge sant az de penga trenger man..ahha..men ja håret ditt har blitt ganske kort, emn fint likevell da:))

    23. Ta heller bloggen din litt mer særiøst, da! At du bare blogge før å få penga e veldi idiotisk! Tenk heller litt på leseran, som faktisk like å lese bloggen din, enn bare på dæ sjøl, det får dæ te å virke ganske egoistisk.
      Dessuten, hadde det jo ikke skada om du faktisk skreiv at du sku slutt, hadde det vel? Nei.

    24. Tull eller ikke tull, hade! Man skriver ikke sånt. Jeg skal i hvert fall ikke komme innom bloggen din mer, jeg vil ikke gi deg penger

    25. Kanskje blogging ikke er noe for deg ? Dette har blitt useriøst og kanskje du kan slutte så noen andre som fortjener en topplisteplass,får sjansen? 😉

    26. ja lol, du fortjener ikke toppplassen tuva xD
      herregud, kan ikke folk gi seg?
      hun blogger når hun vil blogge, ikke når vi vil. det er mange andre dere kan lese, vær glad for hun gidder å oppdatere oss i det hele tatt. stå på tuva 🙂

    27. ‘dem som er på topplista fortjener jo penger uansett, for det er de bloggene som blir lest mest, så om folk ikke vil at tuva skal tjene penger så slutt å lese bloggen da? for så lenge hun er på topplista fortjener hun pengene

    28. Og der mistet jeg all respekt for deg. Selvom det bare er kødd. Vis litt mer respekt til de som faktisk gjør at du har en jobb.

    29. Skulle ønske noen av dere lesere hadde LITT humor.. dere tar jo faen meg ALT seriøst!
      Herregud, bruk huet og skjønn at hun tuller litt i blant da.. joda, det er lenge siden hun har blogget, men hun har et liv altså!
      Også må jeg le litt da, av alle som bare ” nå mistet jeg all respekt for deg ” og ” du tenker bare på penger du, ikke leserne ” og bla bla bla.. -.- virkelig, grow up and get a life

    30. Du sa jo rundt nyttår at du aldri skulle slutte å blogge i 2012, og at du skulle være flink til å blogge, men nå syns jeg ikke no om bloggen, men om du begynner igjen, kanskje jeg syns du blir bedre igjen!! BARE IKKE SLUTT!!!!

    31. Vær gang du er i en skikkelig god “bloggmood” tar du disse pausene… Prøv heller og ikke føl så hard på presset, du trenger ikke å oppdatere hundre ganger daglig. Om du ikke gjør det, så lover jeg at blogglysten blir bedre 😀 we miss uuuu

    32. Selvom dette inlegget bare var kødd, mistet jeg respekten for deg tuva. Når du ikke har blogget på 12 dager kan du vel prøve å være seriøs. Ærlig talt, du fortjener ikke topplisteplassen i det hele tatt! At du tjener penger på denne bloggen er så tragisk. Mange andre der ute OPPDATERER faktisk og blogger bra. Dette er bare flaut for deg selv Tuva. Dette var siste gang jeg noensinne er innom bloggen din

    33. Oida, mange som er sinte over her ja.. Tydeligvis ikke alle som forstår at du også er et menneske, som deler hverdagen sin på nettet, ikke en offentlig søppelbøtte uten følelser eller behov for å gjøre andre ting enn å kun blogge! Jeg savnet bloggingen din de dagene det ikke kom oppdateringer, men jeg forstår veldig godt at det er godt med en pause innimellom! Jeg synes vi skal være takknemlige for at du deler mye av deg selv på nettet så andre kan lese, i stede for mange av oss skal komme med sur kommentarer om at du ikke fortjener plassen din osv! Jeg mener at det alltid er en grunn til det hvis man ligger høyt på topplisten, d skriver man noe som andre vil lese og synes er spennende å følge med på! Håper at du ikke tar til deg de kommentarene ovenfor, de skriver bare helt teite ting!
      Håper du oppdaterer før neste torsdag( men det var vel bare en kødd?), men jeg kommer ikke til å slutte å følge bloggen din uansett om det er 1 dag eller 1 måned til neste innlegg kommer! Husk at du er menneskelig du også!
      Jeg synes at håret ditt er fint selvom det er litt kortere enn du hadde tenkt! Har lenge misunnet håret ditt:)
      -Mvh Astrid:)

    34. HVIS HUN IKKE FORTJENER Å VÆRE PÅ TOPPLISTA, SÅ SLUTT Å LES BLOGGEN HENNES DA! Dere er faan meg hjernedøde alle sammen. Ilu Tuva. Du er awesome.

    35. Jeg skjønner egentlig ikke hva som skal være så “humoristisk” med å ikke blogge på 12 dager, som noen sier? ;o

    36. du e best tuva!
      har lagt så sykt merke tell at du har vært borte, har måtta lest litt tcmn (nåkka som eg vanlivis ikke gjør) før og se om eg klart og lur meg sjøl tell og ikke savn deg. Men herregud tuva!!haha, arti og se at du blogga i går da<3 håp du savn oss litt iallefall

    37. haha herregud.. er så teit at alle skriver lange kommentarer om at folk ikke skal klage osv, bare for å støtte tuva så sykt. folk har lov til å reagere sånn når tuva har hatt en sånn pause før uten å si ifra.
      synes ikke tuva fortjener å være så høyt oppe på topplisten når det har skjedd før at hun ikke blogger uten å si ifra, og nå skal hun liksom blogge mye sjeldnere ?
      synes det er så dumt at det har blitt sånn, for tuva var jo en av mine favorittbloggere før :(<3

    38. skjønner godt at ho ikke gidder å blogge så mye når alle leseran hennes blir møkksur for det her. omg….. elsker bloggen din Tuva 😀 favoritt numba one

    39. Humor eller ikke, dette var bare frekt. Slutt å blogg, du fortjener ikke å ha så mange lesere. Takk for meg ass

    40. Jeg leser bloggen din og syntes du var en flink blogger (legg merke til VAR). Men nå synes jeg det virker som du blogger bare for status, penger og det å være et ”kjent fjes”. hvis du gjør dette bare for pengene; slutt å blogg. fyfaan, du utnytter jo blogg.no bare for penger og du som slutta i jobben din for bloggen; hahahahah. du fortjener virkelig ikke disse pengene, og det håper jeg de i blogg.no skjønner.
      OG JA, jeg vet at det er ”blablabla vår feil blablabla vi leser bloggen blablabla”, men når du bare blogger for de fuckings pengene, så synes jeg blogg.no kan fjerne bloggen og brukeren din.
      slutt å blogg, du fortjener det ikke.

    41. Dere er passe skutte i huet alle sammen. Nesten alle toppbloggerene blogger for å tjene penger, dere må bare lese litt mellom linjene 😉

    42. Alle som sier at hun burde ikke vere på topplista eller bare slette bloggen , alle kan vell ta en pause? Hun må jo få litt fri hun også, hun har faktisk eit liv utenom bloggen også, så viss dere har noe negativt å si, så hald det for dere sjøl!
      Stå på Tuva, dritt i alle som klager på deg 🙂 du er best, <3 elsker Bloggen din<3

    43. Hei, bare lurer på en ting, hvem kjøpte snus til deg før eller nå da? hah bare lurer for du er jo egentlig ikke gammel nok , ikke det at jeg har noe i mot det assa<3

    44. Hvilken frisør går du til?! Jeg må klippe meg NÅ, og den eneste “trygge” salongen jeg vet om er Benoni & Rosa, men de har nesten alltid fullt! Kan du plis svare? hahaha <3 digger deg forresten uansett, ikke slutt å blogg!

    45. Endelig noe lyd fra deg jo! Det med “neste torsdag” bør være kødd.. Om ikke døør jeg-påenmåte.. Du er så FLINK til å blogge! Skjønner ikke hvorfor folk skriver dritt, du tjener penger fordi du fsktisk ER flink lissommmmm!!(=

    46. hahaha din fitte. du får over 10 000 i måneden og dette er bloggingen du gjør. jævla feigning, skjerp oppførselen din!

    47. hei du vet at vis du ikke blogger mere havner du snart langt ned på lista og slutter å tjene penger du burde blogge når du får penger for det … i hvertfall vis det ikke er at du har noen problemer hjemme eller noe slikt….

    48. Du suger! Til alle dere som skriver at vi ikke ser ironien/ humoren i dette innlegget: er det noe ironisk eller morsomt med at hun ikke har blogget på 12 dager i det hele tatt? Og greit nok det, men når hun oppdaterer for første gang på 12 dager kan hun være litt seriøs og ikke slenge sånn med leppa! Latterlig dårlig blogging av deg Tuva

    49. Plzz ikke slutt <3 hvorfor vil du slutte egentlig??, det går bra... at du er litt opptatt det skjønner vi men du trenger ikke å slutte pga det 😀

    50. at blogg.no vil gi deg penger er jo faktisk helt utrolig. håper de sprarker deg, så noen mer seriøse kan ta din plass.

    51. Dette er bare sykt lame av deg! Du gir oss inntrykk av at du bare blogger for pengene, det får oss til å miste respekt for deg. Nå får du f*** se å skjerpe denne dårlige bloggingen din! Jeg har nesten sluttet å gå innom bloggen her, fordi du blogger jo så utrolig dårlig og har alltid en sykt dårlig unnskyldning når du ikke har blogget på en stund.
      Sært gjort av deg! Du fortjener hverken å være på topplisten eller å få penger når du er så sykt useriøs og lame..

    52. DU ER SÅ JÆVLIG USERIØS. BARE SLETT BLOGGEN FOR FAEN, DU FORTJENER IKKE FEM ØRE ENGANG. 🙂 OG NEI, INGEN HAR SAVNET DEG. SYNES DU BARE HAR BLITT MER OG MER “BORTE” FRA BLOGGVERDENEN, TOO BAD FOR U! SYND DU IKKE OPPDAGET DET MED PENGENE FOR LENGE SIDEN, DA HADDE DU KANSKJE IKKE HATT SÅ MANGE IMOT DEG. 🙂 GOOD LUCK SIER JEG BARE, INGEN SOM KOMMER TIL Å GIDDE Å LESE BLOGGEN DIN MER. 🙂

    53. åja, så nå blogger du bare for pengene? lol, slett bloggen. serriøst. Og ja! ^ personen over. Hu ligner på Toji, bare det ikke er et kompliment

    54. Vet! Jeg var hos frisøren en gang, jeg hadde hår ned til rompa, og de skulle ”stusse tuppene litt” så kom jeg ut med hår til skuldrene, hadde IKKE lyst til og betale de for det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg