Søndag

Heihei mine kjære, trofaste blogglesere som jeg egentlig ikke skjønner fortsatt er her ♥ Men det er jo veldig bra da, så slipper jeg å bli fattig. Hehe, neida kan ikke si sånt, dere blir så sinte.

Hele helga har jeg vært sammen med Therese. Endelig føler jeg at vi er vi back on track der hvor vi var før. Hadde nesten glemt av hvor sykt artig vi har det sammen, og denne helgen er intet unntak. Therese har nettopp blogget så jeg har akkurat lest innlegget så da er det jævlig vanskelig å finne på egne ord å skrive så jeg gidder ikke prøve så hardt heller. Så bruker vi også samme bilder. Kjedelig.


Hahahah måtte bare legge ut det her bildet siden Therese var så stygg!!

Nå skal vi bare chille max før vi sikkert stikker på besøk eller noe senere i kveld. Blogges vel!

56 kommentarer

Siste innlegg