To ny vesker til Macen

Hei søtiser! 

Akkurat kommet hjem fra skolen og ligger og slapper av etter digg fiskemiddag. Hverdagen er faen så tung, men heldigvis er det påskeferie på fredag!! Må bare slappe av liitt til før jeg skal tvinge meg selv på trening. Og vet dere hva? Therese skal være med å trene, hun har liksom aldri løftet ei vekt i hele sitt liv. Det kan jo bli… gøy! Jeg er så sykt gira på å bli the best that I can be :)

Men først tenkte jeg å vise dere mine to nye, fine vesker til Macen. Viktig å ta godt vare på skatten min, og den fortjener en fin veske (eller to)!


Denne fra Moods of Norway kjøpte jeg på Eplehuset her i Tromsø. Kostet 499 kr, ganske så dyrt, men den var så fresh!

Så gikk jeg innom Morris, og da fant jeg denne mer elegante i skinn:


299 kr. Veldig praktisk med den reimen som man kan hive over skulderen!

Lurer på om jeg egentlig får bruk for to stykker, mye mulig den ene bare blir liggende. Må tenke litt på om jeg skal bytte tilbake en av de, så spørsmålet mitt er: Hvilken likte DU best?

71 kommentarer

Siste innlegg