Musikk

Mildt sagt irriterende at blogg.no ikke vil fungere når jeg faktisk har lyst til å blogge, men finallyyy! Tenkte egentlig å poste et innlegg om epilatoren som dere har spurt mye om, men det får jeg heller bare ta i morgen, for nå skal jeg på besøk til Therese en tur sånn at hun kan lære meg hvordan man bruker iMovie, sånn at det kanskje kan bli noen videoblogger i fremtiden. Eller nei glem det, det skal jeg ikke, hun vil ikke ha meg på besøk sier hun.. Men innlegget om epilatoren kommer for det om i morgen. Og i morgen skal jeg forresten noe annet superspennende, men hva det er får dere heller ikke vite før i morgen haha :) 

Her har dere noen sanger jeg hører mye på at moment: 

Hører på ganske mye mer og forskjellig, plukket bare ut noen tilfeldige. Kan lage flere slike innlegg om det er ønskelig? Digger alle disse i allefall :) Hvilke er dine favorittsanger for tiden? 

22 kommentarer

Siste innlegg