Er på visning på verdens fineste leilighet

Hei! Når jeg poster dette innlegget er jeg på visning på verdens fineste leilighet (som vi har råd til) som dere ser på bildene under. Haha, grunnen til at jeg poster det akkurat NÅ mens vi er på visning, er fordi jeg ikke ville at noen andre skulle vite om visningen før det var for “sent”. Mohaha!

Det stemmer, jeg skal flytte ut :) Skal flytte ut sammen med Mariell og Ida, og det kommer til å bli utrolig spennende og bra – tror og håper jeg. Håååper virkelig vi får leiligheten, den er perfekt på alle mulighe måter. Tre soverom, stort kjøkken, stor stue, parkering, sentralt og ligger nært matvarebutikk, rimelig leiepris ++. 

Bilder av leiligheten fra annonsen på Finn.no:


Vi kommer til å krangle om dette soverommet… Jeg BETALER de omså hvis jeg får det!

Hva synes dere, nydelig ja?? Å GUD, jeg DØR hvis vi får den, men sjangsene er sikkert ikke store. Hvem vil vel leie til tre 18-åringer? Men heldigvis røyker vi ikke, har ikke dyr, fester aldri, jobber, går på skole og er kjempeseriøse, så de burde absolutt velge oss 🙂

61 kommentarer

Siste innlegg