Krysser fingrene

Heeei! Visningen var egentlig litt “skummel”, var fire andre voksne par der, så forhåpningene er små, men vi krysser alt vi har for at vi får den! Altså, vi er jo noen søte og snille jenter som trenger et sted å bo.. Hehe. Leiligheten var minst like fin i virkeligheten, og FOR en utsikt! Utsikt er ikke vanligvis noe som opptar meg spesielt mye, men går ikke ann å unngå når den var så utrolig fin. Så for meg alt sammen, grillkos og øl på verandaen om sommeren, solnedgang og idyll fra morgen til kveld. I tillegg er leiligheten perfekt for bloggbilder, lys og fin (haha, bloggere as..). Drømmer meg helt bort! Vi får forresten vite i morgen om vi får den, skriiiker om vi ikke får den 🙁

Nå er jeg på besøk hos Raade og Karen, bare at Karen er ikke her. Jeg skulle som nevnt sove her i natt, men neida, det kunne jeg plutselig ikke. Snille søsken jeg har. De skulle plutselig ha besøk av både venninne og kjæreste, så lille, stakkars meg er det ikke plass til. Så skal snart hjem… å gjøre lekser… alene.. uten hjelp. BITCH!


Raade har vært snill og lagd meg mat da. 


OG holdt privatkonsert for meg. Hva faen, hvem EIER en jævla saksofon liksom!?

33 kommentarer

Siste innlegg