Change in plans

Når bloggkongen ringer og spør etter super-nanny (meg såklart), må man bare slippe alt man har i hendene, droppe alt av planer, og si “JA, klart jeg kan!”. For en ære, få være i bloggkongens crib, spise av hans bestikk, få servert hjemmelaget pizza av bloggkongen selv og ikke minst få passe den nydelige sønnen. Åh, for en ære! Så da ble altså planene endret fra party hardy til super-nanny Tuva. Viktig å stille opp for bloggkollegaer!


Pizzaspising, bloggmøte, bloggbilder og chicktalk før Eivind stakk avgårde på jobb.  


Om dere har lest bloggen til Eivind vet dere at han er sykelig opptatt av trening, så jeg måtte selsagt ta en “Eivind” å vise frem gunsan. Var absolutt ikke meningen å få deg til å se liten ut, Eivind!


Eivind mener jeg er småfeit, så han ga meg litt fat burn-tabeletter :OOO


♥ Konrad ♥

29 kommentarer

Siste innlegg