Dagens I want

Tenkte å begynne med “Dagens I want” som mange andre bloggere, bare at jeg selvfølgelig ikke blir å ha det hver eneste dag, men et par ganger i uken. Er det interesse for slike innlegg? Jeg synes i allefall det er fint å få litt inspirasjon fra andre. 

Har vært en periode hvor jeg faktisk ikke har funnet noen kjoler fra Nelly som har fanget oppmerksomheten eller tømt kontoen min for penger, men synes endelig at de har fått inn mange fine kjoler igjen! Alle disse kunne jeg mer enn gjerne tenkt meg i skapet, og spesielt nr. 2 og 3 – de tror jeg faktisk at jeg MÅ bestille :)


Utrolig enkel og fin med nydelig farge! Kan kjøpes HER til 349 kr. 


Oh my GOD! Denne kjolen tror jeg faktisk at jeg bare må bestille, den er veeeeldig TUVA! Kan kjøpes HER til 399 kr.


Denne også, veldig meg! Den over og denne er mine absolutt favoritter. Elsker litt spesielle kjoler som skiller seg litt ut. Kan kjøpes HER til 449 kr. 


Fin, kort og sexy og søt samtidig! Kan kjøpes HER til 399 kr.


Sexy beskriver denne kjolen perfekt. Kan kjøpes HER til 399 kr. (Annonselenker)

23 kommentarer

Siste innlegg