Where them boys at?

Hellu! Ja, nå har jeg bare brukt sånn 1 time på å få lastet opp disse 4 bildene.. Skulle egentlig laste opp en hel del fra dagen, men gidder ikke ofre nattesøvnen av den grunn. Så be happy! Dere skjønner at jeg tuller, sant? Hvis ikke, synd! 

I dag har vi vært på kafé og kino. Haha gud hvor liten og kjedelig by Harstad er, føltes litt som at jeg var på landet… Når jeg faktisk var midt i sentrum hahaha! Tenkte bare “Where them boys at?”. Nowhere.. Har hørt rykter om at det finnes mange kjekke gutter her i Harstad skjønner dere, så lurer bare derfor på hvorfor i helvete ingen har kontaktet meg!? Jeg heter Tuva Willassen på facebook om noen skulle ha søkt feil eller noe. Akkurat dette var ikke tull 🙂

 Jeg tar en Tone Damli i dag, jeg.  

Skal til byen i rundt 14-tiden i morgen, just so you know! Natta :)

35 kommentarer

Siste innlegg