God morgen, superstars!

Når vi la oss i går, Jordild bare “Vi MÅ stå opp tidlig i morgen sånn at vi rekker byen!!”. Og jeg bare “Jada, seff…”. Og jeg bare i morgest “JORDILD, STÅ NU OPP FOR FAEN!!” – i sånn 2 timer. 


ZZzzzZZZzzZZZZ snork snork!


Alltid like fin?

Men nå har jeg endelig fått henne opp, vi har spist frokost og skal ordne oss for en liten bytur. Jeg har egentlig ikke så veldig lyst til å dra til byen, men Jordild må absolutt kjøpe seg falsknegler og sånne ting, haha. Jordild stresser litt nå plutselig, så jeg får egentlig ikke lov å blogge av henne, så må stoppe her. 

Enjoy noen bilder av oss som vi tok i går:


Helt forberedt liksom


Skjorta Jordild har på seg er den jeg stjal fra Karen, aaaner ikke hvor den er fra dessverre. 


Fine, fine Jordild 

35 kommentarer

Siste innlegg