Påskekos

Nå ligger jeg og Jordild og feiter oss opp med hvert vår påskeegg wiii diggdigg ♥ Hadde egentlig tenkt oss på treningssenteret i dag, men de har vist tatt påskeferie, så da får vel vi gjøre det samme. Tror rett og slett jeg skal skeie den helt ut å spise akkurat det jeg har lyst på resten av ferien, så får det bli hardtrening og sunt kosthold fra og med søndag når jeg kommer hjem, hvis SATS er åpent da, noen som vet? Høres ut som en bra plan!


Her går potetgullposen ned på høykant. Elsker tortillachips!!


Er jeg forresten den eneste som ikke synes disse påskeeggene er så gode? Virker som at ALLE elsker de. Selv synes jeg de er ganske kvalmende, men er ikke så glad i sjokolade generelt da. 

Nå skal vi se The Notebook og kose oss videre, fineste filmen ♥ Ryan Gosling ♥ Forresten, noe spesielt dere vil jeg skal blogge om? Tror ikke vi skal finne på noe spesielt i dag, alt er jo stengt, så vi blir mest sannsynelig bare her hjemme, så kom gjerne med tips til hva dere vil lese om.

65 kommentarer

Siste innlegg