Vellykket date

God morgen LESERE ♥ Love u!

Haha, daten (eller besøket, date høres så.. klisjè ut) gikk faktisk veldig bra. Veldig søt, fin og koselig gutt! Timene gikk fort unna, og plutselig måtte han bare dra. Vi avtalte at vi kunne ta bloggbilder neste gang, sånn for å ha ei unnskyldning for og møtes igjen. Egentlig er han bare med meg fordi han vil bli bloggkjendis har jeg skjønt. Kanskje han er heldig.

Siden han dro i 24-tiden, fant jeg ut at kvelden enda var ung, så jeg og Therese dro ut en liten tur. Tok det ganske rolig, var ikke så stoka på å ofre en hangover for en fest som ikke var så festlig. Så formen er på tipp topp, og i dag skal det trenes HARDT! Elsker den følelsen å gleeeede seg til trening :)


Bukse fra Bik Bok og topp fra H&M. Elsker buksa, den burde alle kjøpe, man får fin rumpe i den :)


Burde kanskje greid håret før jeg tok bildene

53 kommentarer

Siste innlegg