Innkjøp

Jeg har veeeldig variert stil har jeg funnet ut. Eller det har jeg egentlig visst hele tiden. Trives veldig godt å være laidback og chill, men også å være skikkelig jentete neste dag. Klær sier veldig mye om en person, og dens selvtillit og selvironi. Må innrømme at jeg blir utrolig trist av jenter (og gutter forsåvidt) som ikke tørr å ta noen sjangser i klesveien, og kun går i “safe” farger som svart, brunt og grått. Synes alle skal være tøffe og gå i AKKURAT det de vil, og ikke tenke “hva tenker andre om meg hvis jeg går i denne?”. Den tanken har jeg selv tenkt tidligere, men vet dere hva? Jeg ELSKER å skille meg ut (ikke at jeg gjør det så jævlig ofte, men jeg er i allefall ikke redd for å gjøre det) :):)

Men har funnet ut at jeg må bli mye flinkere til å bruke klærne mine. Elsker å variere og være kreativ, men jeg er alt for lat. Handler mye om stress og trøtthet om morgenen, og det er en skam med tanke på hvor mye klær jeg faktisk har. Og hvis jeg blir flinkere, blir det oftere outfitbilder på bloggen, og det er jo bra :)

Vel, grunnen til at jeg begynte å skrive om akkurat det dere nettopp leste, er fordi jeg har vært og shoppet litt – Og jeg så noen kontraster i plaggene jeg kjøpte, haha!


Chill og laidback.


Veldig jentete. Alt er fra H&M. 

Tørr du å gå i AKKURAT det du føler for? :)

54 kommentarer
    1. Ja, jeg gjør egentlig det. Men min stil er veldig ryddig og sosifistikert, sånn jeg liker det og trives best med!
      fine innkjøp <3

    2. njaa, tenker vel litt for mye over hva andre tenker om det jeg går i.. men jeg kler meg jo i ddet jeg liker å føler meg komfortabel i!
      Et tips hvis du vil bruker fler av klærne dine, planlegg outfit kvelden før! er superpraktisk å ha det liggende foran senga/bade klart om morgenen. spare tid og stress og man kan sove litt lengre :))

    3. Alltid kledd meg akkurat som jeg selv vil, har fått en del stygge blikk, men det bryr jeg meg fint lite om. Jeg er meg selv, og er stolt av det. Stå på Tuva!

    4. Du har så bra smak! Flott at det finnes jenter som deg, Tuva.
      Tørr jo kjøpe ting JEG vil, er kanskje ikke så flink til å faktisk bruke det.

    5. Var på h&m her i Mo i Rana i går, og her hadde de ingenting fint! Alt du hadde var jo kjempe fint, og de hadde ikke noe av det der i går som jeg så! Kanskje det er kommet nye varer? Ikke vet jeg, men det der var kjempe fint!:D

    6. ja, går i det æ sjøl vil gå i! gir nu f i ka andre syns om det. berre æ syns det e komfortabelt!

    7. Har et problem der. Jeg sliter veeldig med dårlig selvtillit, så jeg tør liksom ikke gå i det jeg vil i frykt for akkurat det og skille meg ut.
      Jeg syns jeg er for stygg, rar, ekkel og ikke minst feit. Alt jeg finner som jeg “vil” gå i, ser jeg bare feit og ekkel ut i, så det blir mest joggebukse.
      Før var det så ille at jeg ikke torde og gå i tights på grunn av at jeg trodde jeg så så feit ut.
      Men det har blitt litt bedre, men jeg vil gå ned i vekt og gå på stoorshopping.
      Eneste er at jeg er 13 år og klarer ikke og gå ned i vekt.
      Jeg er 1,67 høy, og veier 59 kilo. Selv du hører at det er mye. Jeg er jo høy, men man skal vel uansett ikke veie så mye, skal man??
      Uansett, så har du fin stil! <3

    8. har egentlig veldig kjedelig stil, men kunne du tenkt deg å skrive om kameraet ditt? skal kjøpe meg nytt meeeget snart og har veldig lyst på canon! 🙂

    9. Går i det jeg føler for til en viss grense, men om jeg føler for å gå i pysjen hele dagen og jeg skal på skolen så gjør jeg ikke det altså! stilen jeg har er ikke så veldig spesiell, egentlig veldig basic, men jeg liker det best sånn egentlig 🙂

    10. Jeg går BARE i det jeg liker, om jeg ikke liker det gir jeg det bort eller begraver det nederst i klesskapet.

    11. Ja, tørr å gå i akkurat det jeg føler for! Selv om det er mye “safe” farger, som du kaller det, så er det slike klær jeg vil gå i. Hadde jeg ville hatt på meg limegrønn topp, så hadde jeg gjort det, men liker ikke knæsje farger! 🙂

    12. Til kommentaren din over: han er kjent artist (viss det var det du mente) 🙂
      Fine klær, den blomstrete toppen var kjempesøt 😀

    13. kjøpte meg en sølvtopp som eman legger skikkelig godt merke til, men har bare gått med den en gang. ikke fordi jeg ikke tør å skille meg ut, men fordi den er for lang. elsker å skille meg ut!

    14. Ja! Det gjør eg. Men jeg går liksom ikke i sånne helt crazy klær, fordi jeg ikke har det. Jeg har veldig lite klær sånne som du kjøpte idag foreksempel, men om jeg hadde hatt det så hadde jeg brukt det akkuratt sånn som jeg ville 🙂

    15. Har et ganske bra tips til deg angående akkurat det, det siste året har jeg funnet fram antrekk til neste dag om kvelden slik at jeg slipper det stresset om morgenen. Resultatet er at jeg er mye mer fornøyd med klærne jeg går med og at jeg bruker mindre tid om morgenen! Genialt!

    16. Tuva. jeg håper du tuller nå?! Bruce Springsteen, altså han det er bilde på toppen din, er en sanger fra USA! haha, trodde du visste det jeg 😛 Jeg elsker musikken hans iallefall, gleder meg til han kommer til Norge i sommer!

    17. ja, jeg tør å gå i akkurat det jeg vil 🙂 men syns det blir litt feil av deg og skrive ”. Må innrømme at jeg blir utrolig trist av jenter (og gutter forsåvidt) som ikke tørr å ta noen sjangser i klesveien, og kun går i “safe” farger som svart, brunt og grått” når en del (ihvertfall jeg) når jeg går for det meste i det og alikevel beskriver det meg på en måte. Det er ikke alle som trenger å ha en spesiell stil for å ha god selvtillit.
      Jeg har min stil i de safe fargene som du kaller det, men likevel bra selvtillit. Selvom jeg ikke går i tusen farger med print på så ser de fleste på meg som om at jeg ikke tør å gå i det jeg vil allikevel. Blir litt dumt :S
      Men supert at du lager slike innlegg så de som ikke tør, faktisk tør å bruke det de vil. Stå på!

    18. kjempefine innkjøpt! kan vel ikke helt si at jeg gjør det nei, har mine grenser, går feks ikke i mer enn 7 cm heler på skolen 🙂

    19. Ja nå så.Ungdomskolen så turte jeg ikke og skille meg.Det var ikke før jeg begynte på vidregående at jeg turte og bli mer meg.Jeg tenkte at det går jo veldig mange folk der,så de bryr seg ikke hva andre går med.De er opptatt med sitt eget.

    20. Jeg er en jente som går for det meste i tights, singlett og cardigan eller en topp.. OG liker fargene; svart, brun, grå, grønn, hvit.. Men det betyr ikke at folk ikke tørr å gå med det de vil. For jeg elsker å gå med det, jeg synes det er fint. Jeg har selvfølgelig mye andre klær, men liker best å gå i tights, singlett og cardigan.. Liker alt du skriver, og bloggen din.. Men ja..

    21. ææææh!!! BRUCE SPRINGSTEEN TOPP! wtf. selge de da i ein vanlig klesbutikk no? TAKK FOR TIPSET!

    22. Liker bloggen din 🙂
      Kan jeg spørre hvor har du kjøpt tskjorten og den som hang åver ? de var meget stilige :))
      -Vera-

    23. altså ikke for å være helt meningsløs nå, men om jeg skulle gått i akkurat det jeg ville ha gått i hadde jeg måtte ha en økonomi. Og hva så om jeg liker og vil velge den “safe” veien som tilsier sort, brunt, beige, hvitt? er det ikke fint at jeg trives i det da? På akkurat samme måte som du trives i fargerike mønstrete klær. Og jeg har ikke penger og velger å prioritere regninger, mat og trening foran klær.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg