Tilbakeblikk – April 2011

Da var det på tide med tilbakeblikk til april 2011 – litt sent, men dere vet jo meg. April var ikke en kjempespennende måned, men livet mitt er i grunn alt annet en spennende. 


♥ Jeg var på fest (no shit). Fester aldri, jeg :):)



♥ Dro og så Never Say Never på kino og oppdaget Justin Bieber.. Skulle jeg aldri gjort! Var seriøst heart broken i flere måneder etter, tenkte på han hele tiden, så alt av youtube-filmer, artikler på nett.. JA ALT! Nå har forelskelsen roet seg kraftig, men still: TRUE BELIBER <3<3<3


♥ Karen klipte bobb! Nå har hun faktisk stripet håret ORANSJE! Regner med noen er nysgjerrige på hvordan det ser ut?!


Prøvde å slutte og snuse. Det gikk dårlig. Men min nye plan er å slutte når jeg og Therese reiser til Florida :)

Innkjøpene jeg gjorde den måneden:


Haha, alt er faktisk fra Bik Bok.. Sjokk!


Blogget om verdens fineste plagg, BUNAD ♥ Gleder meg masse til å bruke den på 17. mai!


Min naturlige hårfarge fra jeg var sånn 13 år.


Sexy Bitch

Var på helgetur til Lyngen, der hvor Mariell kommer fra/bor:


Pena


Skole Tuvi


Venner :):)

Skidag med skolen:


Haha bra skioutfit..

Det var det. Mai måned blogget jeg ikke, det var da jeg plutselig ble borte av personlige årsaker. Har lenge grublet på om jeg skal skrive noen ord om det, det er ganske vanskelig for meg å vise en så sårbar side, men samtidig vet jeg at det ville vært til stor hjelp for mange å lese om en slik hendelse av en “toppblogger”. Må tenke på det.

83 kommentarer
    1. Nydelig e du.
      ja, har veldig lyst å høre om det. har hørt så mye rykta om koffor du va borte, å æ trur det e mange som lure 🙂 Men selfølgelig e det du som må velge ka du mene

    2. jeg har lyst til å lese om hvorfor du var borte! tror nok du hadde fått mange fine kommentarer og masse støtte 😀 elsker bloggen din , fine tuva !

    3. jeg har vært veldig nyskjerrig på hvorfor du var borte!
      om du hadde skrevet om det hadde det vært fint og fått høre hva det gjaldt.
      og du blir sikkert enn enda større forbilde for jenter!

    4. det du burde tenke på, tuva, er at vi faste blogglesere vil støtte deg uansett hva:) mange som er veldig nysjerrige på hva som skjedde. ta det i ditt tempo og pust ut 🙂 du er 18, live your life!

    5. ååå, jeg er også aaaalltid sånn når jeg ser en film om en jeg liker bittelitt fra før, så klarer jeg ikke å stoppe å se på personen etterpå.. Uff, det skal ikke være lett! Men vi vil støtte deg uansett hva du velger å fortelle om det personlige, det er jo klart mange nysjerrige der ute 🙂

    6. Gjerne blogg om den vanskelige tiden! Har det ganske vanskelig for tiden selv .. så fint å høre om noen andre som har det vanskelig og hvordan de har kommet seg gjennom det:)
      Hilsen fast leser!!<3

    7. Har selv hatt det vanskelig av ulike årsaker, og det er rett det du sier; det hadde vært “fint” å høre om at en toppblogger også har litt problemer. Så gjerne skriv om det, hadde betydd mye! 🙂
      PS: er fast leser! 😀

    8. kjempe glad for at du er tilbake tuva! forstår godt at du tar det noen pauser av og til, og det gjør ingenting for dine trofaste lesere er her uansett!! syntes du burde skrive om den saken, hvis du selv vil, vi støtter deg uansett hva 🙂 nå er det jo ett helt år siden, så da er det vel på tide og fortelle…?

    9. Kommer alltid sånne tapere som må klage på at man ikke er Belieber om man ikke skriver det riktig.. omg
      Skriv gjerne om det Tuva, leserene dine støtter deg!

    10. Du er syyyykt pen! Vil gjerne høre hva det var om.. Vi kommer til å støtte deg! Også er det mange rykter som går rundt om hva det var..

    11. Jeg synes du burde skrive om det du har lyst på, ikke fordi du på en måte føler deg presset til å fortelle oss hva som hendte i den “mørke” tiden. Elsker bloggen din! 😀

    12. heeihei Tuva! Digge dææ, men æ lure på; Kan du lage en hårvideo, helst idag om kordan du får så fin hestehale? hahah. Altså du får så fint volum i den and so on!
      Stå på, du e best <3

    13. Jeg synes også du burde skrive om den tunge tiden din, tror nok mange ville blitt overrasket og støttet deg.

    14. Liker sånne innlegg veldig godt! Håper du kan skrive om det, men så klart bare hvis du selv føler for det. ♥

    15. hadde satt veldig pris på om du hadde skrevet om det som har skjedd og sånn, men jeg forstår veldig godt om du ikke ønsker det. respekterer valget ditt uansett.
      jeg tror mange ville satt pris på det, for da hadde du på en måte “vist” at livet ikke alltid er perfekt og sånn..
      men fortsett med den bra bloggingen, you go girl!

    16. Tror det ville vært greit for deg å få skrevet det ut! Det går jo rykter om hva det har vært osv. I tillegg ville nok alle dine blogglesere ha støttet deg! Men det er kun ditt eget valg, hvis du mener det er for personlig, så skal du såklart sette det først =)

    17. Hvorfor har du tatt bilde av boka hans når du så never say never? Og du har skrevet belieber feil! Haha, just sayin’

    18. Håper du skriver om det! Har vært så nysjerrig.. Hihi, men du velger helt selv! Tror du ville fått masse støttende komentarer, søte deg! Elsker bloggen din!<3

    19. Morsomt med sånne tilbakeblikk! Gøy at du har kommet tilbake 🙂
      Og det med at du har vurdert å skrive om den vanskelige tiden din kan være en fin ting å gjøre. Det viser som sagt en litt mer sårbar side av deg, og kanskje folk kan forstå at dere toppbloggere faktisk er HELT normale mennesker som sliter med sine problemer slik som alle andre! 🙂 stå på!

    20. Jeg synes du burde skrive om den “sårbare” tiden, for jeg går gjennom en nå. En jeg ikke orker, og det hadde vært utrolig om jeg kunne lese om andre som også har gått gjennom harde tider. Det hjelper å få det ut, vet du, og vi kommer ikke til å være annet enn støttende!

    21. Skriv om det,, jeg syns du bør, støter deg uansett!!!!
      Vil alltid lese bloggen din<333333
      Elsker deg!!!<33

    22. heia jeg er lillesøstra til en som heter Charlotte du og ho har vært på leir sammen i 6.kl. dere ble godt kjennt trur jeg vært kult om dere holdt kontakten PS: digger bloggen

    23. Du burde skrive om det som skjedde i mai,alle vil helt sikkert forstå og støtte deg 100%.Kanskje folk ikke blir så “sure” neste gang vis det skulle skje noe,kanskje de tenker tilbake til det som har skjedd vis du skriver om det og kanskje de skjønner litt mere av at det noen ganger passer dårlig med blogging og hva som faktisk kan være årsaken til at det passer dårlig. 🙂

    24. Jeg vil veldig gjerne høre det Tuva! Du sier noe der med at det kan være bra at en toppblogger skriver om ett sånt tema, ikke at jeg vet hva dette handler om da.. 🙂

    25. etter å ha lest hva du skrev i det sist innlegget vil jeg unnskylde at jeg “klagde” ogsånt på at du ikke blogget. vet ikke hvordan jeg skal si det.. Det var bare det at det var så skuffende å gå inn på nbloggen og se det samme innlegge hele tiden.Men glad du har kommet tilbake til bloggen, elsker den! Jeg forstår faktisk at det er mye som kan ha skjedd og selfølgelig, bloggen er ikke alt.. Håper du deler det som har skjedd med oss, jeg vet i hvertfall at jeg støtter deg uansett 🙂

    26. Ja, husker du var borte i en lang periode ifjor, og har alltid vært nyskjerrig på hva som skjedde! Men du får velge selv om du vil skrive om det på bloggen, men tror du ville fått mye støtte hvis du gjorde det!

    27. Please skriv noe om det, trenger å lese om noe annet enn et overfladisk liv som handler om bare sminke og shopping 🙂

    28. Hadde vært fint å kunne få et større innblikk i livet ditt, synes det er flott når toppbloggere (eks Tcmn) forteller om det er noe vanskelig som skjer/har skjedd, får en følelse av at dere også er vanlige mennesker med problemer som alle oss andre. Vil tro faste lesere vil støtte deg uansett!

    29. det hadde vært fint å se den sårbare siden av deg også! Jeg går selv gjennom en tøff periode av livet nå og det kunne vært inspirerende å vite at andre har det på samme måte 🙂

    30. Du bestemmer selvfölgelig selv om du vil fortelle om det eller ikke, men det hadde helt sikkert värt til stor hjelp for andre i lignende situasjoner osv også.. 🙂 Og vi faste lesere vil alltid stötte deg om du har det vanskelig <3
      Tror jeg har glemt å gratulere deg med 18 år (har ikke kommentert på en stund) så GRATULERER SÅ MASSE PÅ ETTERSKUDD! 😀

    31. Alltig gøy å gå tilbake i tid:) Husker veldig godt når du sluttet, det var så trist.. Tror det hadde vært fint for deg å sitte ord på det som skjedde, og får oss støttende lesere å lese om! klem.

    32. Tror mange hadde kunnet kjenne seg igjen i hvorfor du var borte, som selfølgelig er positivt 🙂 Er deilig å bare få sagt det også, men det må jo du selv bestemme 🙂

    33. skriv om det tuva! æ e en av få som vet det å om du hadde skrevve om det hadde gjort alt så mye lettere for mange andre. alle toppbloggera skal alltid virke så perfekt osv. Hadde ikke du skrevve om alt du har gått gjennom hadde du vært en av dem.. Skriv om det tuva!! det ville hjulpe dæ så ufattelig mye på grunn av all støtta og tilbakemeldingen:)<3

    34. På en måte hadde det vært fint om du sa det, men vi vet ikke hva det er.. og om du føler det blir værre for deg etter at du forteller det skal du la være å gjøre det. Ikke gjør noe du kommer til å angre på, for det er mange som leser bloggen din. Men jeg støtter deg fullt ut uansett! 🙂

    35. åå, det hadde vært veldig bra for mange tror jeg, om du hadde skrevet noe om hvorfor du var borte. Jeg hadde ihvertfall satt kjempe stor pris på det, fordi jeg sliter ganske masse, og jeg har den tanken at det er noe galt med meg fordi jeg sliter, jeg skammer meg over det. Derfor hadde jeg satt kjempe stor pris på å få høre at andre også kan ha det vondt, og at det er helt normalt.
      Stå på Tuva <3

    36. Så mange fine bilder!!
      Jeg syns du burde fortelle om den tiden, selv om den sikkert er veldig sårbar. Har vært veldig nysgjerrig selv, og har gått mange rykter..:-) Du kommer helt sikkert til og få masse støtte fra alle sammen, og mange fine kommentarer <3 digger deg, Tuva!

    37. Mange fine bilder! Om du vil burde du skrive om det, for det kan hjelpe både deg og andre, og noen rykter som går rundt som ikke er sant, blir avklart!:) Uansett hva er det er får du nok masse støtte, men vil ikke presse deg til det:)

    38. Jeg synes du er fantastisk uansett hva du velger å gjøre 🙂 Kan jo være greit med støtte, men du må jo også tenke på at folk kan reagere negativt på det du skriver kanskje… og hvordan du vil takle det, hvis det er såpass sårbart for deg!
      Gjør det du føler for, jeg digger deg uansett Tuva!!!

    39. Jeg synes du burde skrive om det, men gjør det du føler for 🙂 Tror mange lurer på det og bekymrer seg for deg. Vi faste lesere støtter deg uansett, husk på det! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg