Gårsdagens antrekk

God morgen superstars!

Får bare ta i bruk disse bildene da, bedre enn ingenting, for akkurat nå gidder jeg ikke gå ut i snøstormen å knipse nye. JA DU LESTE RIKTIG; SNØSTORM! Midt i mai.. Mildt at jeg bor på feil plass. Lillebror er blitt så dårlig bloggfotograf, har aldri tid til å ta bilder av meg, og når han først har tid så har han egentlig ikke det, så han tar sånn 5 bilder så springer han avgårde. Stillingen som personlig bloggfotograf er ledig!

Jeg liker å tro at det er sommer, så jeg kler meg deretter.


Shorts og topp er fra Bik Bok, beltet er fra H&M og skoene er fra Sverige, husker ikke butikk.


“Serr ta nu noen flere :S:@@”

Var ute i går med min tidligere bestevenninne fra barneskolen som jeg ikke har mye kontakt med lengre, og det var UTROLIG koselig og gøy :) Hva skjedde egentlig? I går var det akkurat som back in the days! 

TIPS: VISA deler ut 2 500 kr hver dag de neste 8 dagene! Fyll ut skjemaet her og bli med i trekningen av 2 500 kr, 1 mobiltelefon og pakketur for 2 til OL verdt 50 000 kr! Husk å huke av boksen for å bli med i trekningen av mobiltelefon!

22 kommentarer

Siste innlegg