17. mai-feiring

Hei på dere, hatt ei fin 17.mai-feiring?

Haha, etter at jeg oppdaterte bloggen i går sovnet jeg av på sofaen, mens resten av familien dro til byen for å delta på 17. mai-feiringen der. Men tok det ikke så tungt, er for det meste bare slitsomt å være i byen på 17. mai, kanskje jeg begynner å bli voksen og kjedelig (lol)? ALT for mange mennesker, ingen plasser å sitte, kø, kø og mere kø. Haha, nå skal jeg ikke være så pessimist, er jo koselig også.. Møter på masse kjentfolk! :)

Men 17. mai-feiring ble det likevel. Marlene inviterte oss alle hjem på tapas og mye annet godt. Det var perfekt feiring for min del, jeg som er så glad i mat. Høytider for min del handler om masse god mat :)


Michelle, min tantunge (ja, er tante til ganske mange).


Bunadsbildet 


Det ville hun selvfølgelig være med på!


Jeg har Nordlandsbunad, ELSKER DEN! Men kunne faktisk sett for meg og hatt den i grønn, Jordild har det og hun er såå nydelig i grønn!


mmm’mm!

– Hvordan feiret dere 17. mai? :)

REKLAME/TIPS: VISA deler ut 2 500 kr hver dag de neste 3 dagene! Fyll enkelt ut skjemaet her og bli med i trekningen av 2 500 kr, 1 mobiltelefon og pakketur for 2 til OL verdt 50 000 kr! Husk å huke av boksen for å bli med i trekningen av mobiltelefon!


52 kommentarer

Siste innlegg