Syk

Heisann!

Dere er VERDENS BESTE, kan ikke få sagt det nok! Tenk å være så heldig å ha så mange “venner” spredt utover hele landet :)

Men nå er det nok puppesnakk for en stund, burde kanskje svart på de spørsmålene som går igjen, men vi kan ta det litt senere. Vel, kan i allefall svare på kanskje det mest stilte: “Du har jo ikke småe pupper da!!?”. Jenter…. BOMBSHELL! Det er det jeg har brukt i allefall, så det er bare juks og fanteri! Helt genialt, men ikke like genialt å ta av. Oss jenter med småe pupper er flinke til å skjule hvor småe de egentlig er, ved hjelp av en bombshell for eksempel og klær som ikke setter puppene i fokus. For man fremhever jo ikke det man ikke er fornøyd med, sant. Så det er vanskelig for dere å forestille dere hvor store/småe de er. 


Sånn som disse to som er fra h&m. 

Har vært i kjempedårlig form siden i går, så kom meg ikke på skolen i dag.. Utrolig kjedelig å være syk når det er så fint vær utendørs, så håper alle sykebakteriene tar springfart ut av kroppen min asap! Har så lyst til å ta en joggetur ute i sola, men må nok holde meg rolig sånn at jeg blir frisk til i morgen, så får jeg bare håpe på at finværet holder. Ser dermed ikke superfresh ut for bloggen i dag, jeg er dessverre ingen superblogger som sminker meg for bloggen.

Fikk sykebesøk av Catarina og Marte :)

 
Catarina


Marte


PENA

64 kommentarer

Siste innlegg