Shopping i dag

I dag har jeg vært på shopping :)  Alle god bedring-ønskningene deres funket visst, for i dag er formen kjempebra. Har også fått lønning, så life is good! Fant VERDENS fineste veske fra Michael Kors, og det var ikke langt ifra jeg dro kortet.. Seriøst, den var så fin, men 3800 kroner er litt mye å bruke når man skal til Florida om en drøy måned!!! Håper jeg kanskje finner den der til en rimeligere pris, om ikke finner jeg garantert en annen veske som er like fin. Men skal se om jeg finner bildet av den på nett.. Der ja: 

 

FIIIIIN???! JA! Den lenken dere ser kan man ha over skulderen. Plass til både Mac’en og mye mer, noe jeg er avhengig av. VIL HA!!

Men mye annet fint ble det i allefall, var 30% på hele Bik Bok i dag. Good news: Salget varer helt fram til lørdag!


To veldig enkle men fine topper i freshe farger fra kolleksjonen til Whitney Port.


Bik Bok har fått inn nye, fine blondebh’er. Mye finere enn de tidligere!

Sååååå kjøpte jeg et nytt kamera som kan brukes når jeg er på farta! Nå kan jeg bli en mye flinkere blogger, er jo et jævla ork å drege med seg speilrefleksen, og iPhonekameraet er ikke helt optimalt for bloggbilder. Gleder meg til å teste det ut! Kan sikkert lage en anmeldelse om den etterhvert, om det er ønskelig?


Valget stod mellom sølv, rosa og gult, synes gult var kulest!

Glad jente :) Alt er fra Bik Bok, utenom kameraet såklart!

44 kommentarer

Siste innlegg