Good times

Endelig har vi også fått litt sol, og det må man bare utnytte så lenge det varer, for fra og med torsdag er det meldt regn igjen.. Har bare vært ute og koset meg de siste dagene, føles ut som at vi allerede har fått sommerferie pga streiken. Når det er så fint vær ute blir det lite datatid, for er såvidt hjemme, men skal prøve så godt jeg kan. Skal sette meg ned med bloggen i kveld, har litt av hvert jeg tenkte å blogge om.

Merker allerede at jeg kommer til å gå ned i vekt denne sommeren som alle tidligere. Er så lite hjemme, hopper over middagen og glemmer helt av å spise skikkelig. Må skjerpe meg der! Men nå er jeg hjemme da, så skal få i meg mat og deretter stikke og trene for første gang på nesten 3 uker :) 

SOMMERBILDER <3<3

Flere som har fint vær og streik? :)   

174 kommentarer

Siste innlegg