På tide å svare på spørsmål

Takk for masse hjelp angående hackingen! Har funnet ut at jeg skal politianmelde, for i slike tilfeller hvor vedkomne har fått tilsendt puppebilder i mitt navn, nei DER går grensen! Utnytte leserne mine i MITT navn. Får faktisk ikke sagt nok hvor lei meg jeg er for det. 

Disse feriedagene går kun til chilling, spising, soving og trening. Ikke noe mer spennende som skjer, så gleeeeder meg til Florida. Da blir det utrolig mye spennende som skjer hver eneste dag = bra blogging. Men selv om livet mitt er ganske A4 skal jeg prøve og blogge om noe mer interessant senere når jeg kommer hjem fra trening. Kanskje silikon? Føler at tiden er inne for å svare dere på alt angående silikon. I dag er det faktisk akkurat èn måned siden jeg opererte. Noen reagerer på at jeg er i så mye aktivitet til at jeg nylig har operert. Ja, det stemmer kanskje at jeg var litt tidlig ute med treningen.. Men jeg har vært så heldig og hatt uvanlig lite vondt etter operasjonen, faktisk helt overraskende lite vondt, så jeg ser ikke noe vits i å holde seg helt i ro når jeg ikke har vondt (haha…). Trener alt utenom bryst, og jogging begynte jeg med igjen for bare noen dager siden. Har på meg to sportsbher på trening for å gi ekstra støtte. 


SATS NEXT! 

Vel, jeg svarer på alt av spørsmål angående silikon i løpet av helgen. Så dere som lurer på noe kan stille spørsmål i dette innlegget. 

224 kommentarer
    1. Er du fornøyd med hvordan puppene ble?
      Hvor mye kostet det?
      Hvilken BH-størrelse hadde du, og hvilken har du nå?
      Hvor mye tok du?
      Elsker bloggen din!

    2. Hvor mye kostet silikon?
      Hvor mye har du i hvert bryst?
      Hvor ille er arrene?
      Hvilke bikinier har du?
      Kan du lage sminkevideo?

    3. Veldig bra at du har bestemt deg for å anmelde, spesielt med tanke på den stakkars jenta! Gleder meg til blogging framover, spesielt fra Floridaturen!
      Hvor mange gram tok du?
      Hva betalte du?
      Hvor tok du operasjonen?
      Er du fornøyd med resultatet?

    4. Hei du! Jeg vil bare så inderlig vite: Hva er det du egentlig har gjort med puppene dine? Har du opperert de større? Blir menn fortere tiltrekkt av deg nå, enn før? Syns du at du har blitt sexy, nå som du har silikon?
      Håper ikke det ble for vriende spørsmål. Om du ikke kan svare på alle, så er det helt ok! 🙂 Elsker bloggen din! Har nettopp begynt å lese den, men selvom elsker jeg den!! :)) ♥

    5. Vet det høres VELDIG creepy ut, men jeg vurderer silikon selv. Så kan du legge ut bilde av resultatet? Bare retusjer brystvortene eller noe 🙂

    6. Hei! Jeg lurer bare på: Hva er det egentlig du har gjort med puppene dine? Blir menn fortere tiltrekkt av deg nå, enn før? Føler du deg mer sexy, nå som du har silikon?
      Håper du kan svare på alle spørsmålene, men om du ikke vil svare på alt, så er det helt ok! Har nettopp begynt å lese bloggen din, men bare elsker deg! 🙂 Stå på videre. ♥

    7. Hvor mye kostet det?
      Var det smerter under operasjonen?
      Hvor lang tid tok det?
      Hvor/hvem utførte operasjonen?
      🙂

    8. Når du har silikon kan man velge om man vil ta den ut igjen altså når man blir eldre og sånt og ikke vil ha de mer?

    9. Hei du! Jeg bare lurer på: Hva er det egentlig du har gjort med puppene dine? Har menn blitt mer til trekt av deg nå, enn før? Føler du deg mer sexy, nå som du har silikon?
      Håper du kan svare på alle spørsmålene, om du ikke kan så er det helt ok! Har nettopp begynt å lese bloggen din, men bare elsker den! 🙂 Stå på videre. ♥

    10. Hvor lang tid gikk det før du gikk til legen og sa du ville ha silikon til du fikk det?
      Hva kostet det og hvor mye silikon har du?
      Var legen positivt innstilt på at du kunne få silikon selv om du bare var 18år?

    11. Heei! Kordan cup hadde du før, og kordan har du nu? Tenke på om det gjør vondt å opperere inn større menge silikon enn det gjør å opperere inn mindre mengde silikon 🙂

    12. hvor mye kostet det?
      hvor mye har du i?
      var det vondt? før og/eller etter operasjonen?
      er du fornøyd?
      angrer du?
      hvilken bh størrelse brukte du før, og hva bruker du nå?
      koster det mer jo mer man vil legge inn?

    13. Gruet du deg til å operere?
      Hvor lang tid tok det?
      Hvor mange gram har du i hver pupp?
      Hvordan foregikk opereasjonen?
      Hva sier eller sa foreldrene dine til dette?

    14. de bildan var sykt fine av deg, veffal det første 😀 og rå stilig trenings taits kor den e i fra ?? ps: gleder mg til og høre om silikon opprasjoen, for har kansje tenkt til og gjøre det æ også 🙂 e bare littt pyse;) redd for at det skal gjøre vondt og at det blir styggt men ser jo på bilder av deg at dine bryster ser jo helt normale og fine !! stå på tuva

    15. tok du silikon for at du ikke følte puppene passet til resten av kroppen liksom, eller bare for å ha enorme? bare lurer:)
      tok du sånn under, eller over de ekte puppene, hvis du skjønner hva jeg mener?
      ser de naturlige ut, eller ser man at det er silikon med en gang man ser dem (uten bh liksom)?

    16. Jeg har veldig lyst til å ta silikon senere, men veldig usikker p.g.a. arrene… Blir de veldig synlige? Og er det en “vanskelig” prosess? Jeg lurte også på hva prisen på det er, i og med at du også senere også må bytte ut silikonet (tror jeg da)?

    17. hvordan var det og ta det?
      og hvor mye kosta det?
      og er det verdt pengene?
      og hvor gammel må man være?
      og hvor gjør man det?

    18. Fra hvem cup til hvem cup gikk du til? Fikk du mye veiledning og informasjon før inngrepet? Hvor gjorde du det? Hvor mye kostet det? 🙂 Håper du svarer, for lurer veldig om jeg skal ta silikon selv!

    19. Hva sa foreldrene dine om at du skulle ta silikon? 🙂
      Hvor mye betalte du?
      Hvor mye tok du?
      Er du fornøyd nå i ettertid?
      Kommer du til å bruke bombshell bher fortsatt?:P
      Angrer du?

    20. Håper ddet Nordlulz har skrivd på twitter tuva+Nordlulz=<3 ikke er sant og at du lager en ny twitter:)))

    21. kan du vise ett mer nærbilde av de gjerne i bh?for å se åssen det ser ut.kan ikke se noe særlig forandring,gjerne før og etter bilder.

    22. Kjempe fint at du svarer på spørsmål 🙂
      -Hva heter stedet hvor du ble operert?
      -Hvor mye kostet det?
      -Hvordan sa du det til foreldrene dine?
      -Hvor mye satt du inn?
      -Og sist, men ikke minst; er du fornøyd? 🙂
      Det tror jeg var alle spørsmålene, hvis ikke kommer jeg sikkert på fler og legger inn en kommentar til. Jeg har veldig lyst på silikon selv, nå er jeg 16 år, men jeg tror jeg skal ta silikon så fort som mulig når jeg blir 18 år!

    23. Hvor gammel må man være for å ta silikon?
      Hva sa foreldrene dine til at du ville ta det?
      Har selvtilitten din økt siden du fikk silikon?
      Er det mange gutter som spørr om de får ta på de?
      Får du mye oppmerksomhet siden du har silikon?

    24. tror du folk gidder å bruke tid på å spørre deg spørsmål, eller kommentere når du så vidt blogger. Og tar lange bloggpauser uten å si ifra. Drittlei bloggen din

    25. Du er så pen du, Tuva! 🙂 Hvor mange bh størrelser har du gått opp? Hvor mye kostet operasjonen? Kommer du til å få stygge arr, eller kommer det ikke til å synes? Vurderer å gjøre det samme om ikke puppene mine plutselig vokser av seg selv, hehe 🙂

    26. hvor gammel må du være for å ta silikon?
      kan du amme når du får barn?
      hvordan reagerte foreldrene din på det?
      hva er risikoen?
      negativt/positivt med silikon?

    27. Hvor mye kostet det å ta silikon?
      Hva sa foreldrene dine når du sa du ville ta silikon?
      Var det lang ventetid på at du kunne få operasjon?
      Elsker bloggen din snuppa! Du er bare så best!! 🙂

    28. Hvordan foregikk det? hvor mye tok du? under eller over muskelen? hvor tok du? hva kostet det? hvordan føles det?

    29. Hva kostet det?
      Var du i narkose da? ;p
      Digger deg tuva, du får meg til å ville tenke på YOLO

    30. Føler du at de står mer opp (purky på engelsk)? Liksom at de ikke henger, men at de er mer på plass? Kan man se arrene tydelig? Gjorde det vondt? Var det veldig dyrt?

    31. Kan du fortelle litt om selveinngrepet og dagene etter? Hvordan var forberedelsene?
      Jeg har også lest over alt på nettet at det er anbefalt å vente med å ta silikon til man har født de barna man har tenkt å føde, er dette noe du har tenkt over?
      Hvordan klinikk har du gjort det på? De fleste jeg har sett på har 20 års grense.
      Jeg synes du er tøff som gjør det, og jeg har også helt sinnsykt lyst til å gjøre det, men føler det er så mye å tenke på før et slikt inngrep. Hvilke tanker gjorde du deg?
      Et siste spørsmål, hvor mye kostet operasjonen? Har lest at det er fra 35k og oppover..
      Elsker deg Tuva! <3

    32. Tror du gjør rett i og anmelde. Blogging og internett er en så stor del av stortsett alles hverdag, så er virkelig på tide att politiet begynner og ta sånne anmeldelser mer alvorlig. Vi lever tross alt i 2012, noe som det ikke virker som dem alle har fått med seg..
      Uansett, har såklart ett par puppespørsmål og, når man først har muligheten:D
      Jeg skal på konsultasjon om litt over en uke, så blir jo og få svar på det meste der, men alltid flott og høre noen andre sine erfaringer. Har lest att det er veldig vondt og røre på armene, og att det er vanskelig og vaske seg osv, åssen går det når man må på do, trenger man hjelp til det òg?
      Og det med løfting av ting, hvor lite er det man kan løfte, og tror du det går bra og jobbe 5 dager etter opperasjonen om det ikke innebærer løfting og masse peiving med armene?
      Også må jeg bare si det att størrelsen du valgte ser veldig passende ut til deg, og grattis:D

    33. Hvor mange gram har du ?
      Hva er forskjellen på og ha over og under brystmuskelen?
      Hvor mye betalte du?
      Var det verre enn du hadde trodd?
      Er du fårnøyd ?

    34. Hvordan bestemte du deg for å ta silikon? Jeg er selv litt misfornøyd med brystpartiet, men føler kanskje ikke at jeg er nok misfornøyd til å gjøre noe med det. Er/var det vondt? Hvorfor valgte du å ta over/under brystmusklene?

    35. Hei! Lurer på hvor gammel man må være for å ta silikon? Jeg har allerede begynt å tenke på å gjøre det når jeg blir eldre.

    36. Før etter-størrelse? Sånn f.eks fra 70A til 70C liksom..
      Var det ikke litt merkelig å plutselig bare få store pupper?
      Er arrene store?

    37. Er ikke det at det gjør vondt at man ikke skal trene, er rett og slett for at alt skal gro ordentlig. Silikonimplantatene skal få ro til å gro eller ‘gro seg fast’. Du kan ende med å få forkalkninger å det er ikke pent, har sett det selv. Så du gjør deg selv en tjenteste ved å holde deg litt mer i ro er jo ett fremmed legeme du har operert inn i kroppen din. Husk også å ikke bruk bh med spiler det første halve året pga arrene. Hilsen ei på 23 som har hatt silikon i 2 år.

    38. 1. Hvor mye kostet det?
      2. Hvor mye la du inn?
      3. Hvordan fåregikk prosessen?
      4. Hvor lenge tenkte du på det, og hvor lenge før bestillte du?
      5. Hvor tok du det? 🙂

    39. 1 Er du og Tcmn Bestisa?
      2 liker du livet ditt?
      3 Va brukte du pengene dine på når du konformerte deg?
      4 Hvorfor er det nesten aldri bilder av deg og tcmn?
      5 Kan vi få flere bilder av deg og tcmn?
      Svar på alle spørsmåla takk 😉 <3 elsker bloggen din!

    40. Hva ska foreldrene dine til dette? Kan du kanskje skrive litt om deres reaksjon? Siden du er så ung osv.
      Jeg lurer bare på siden du bare er 18 år, og som de fleste ikke helt ferdigutviklet, hvordan kan du ta silikon da?
      Hva skal du gjøre når du har lyst på barn i framtiden? Ta silikonet ut, så inn igjen.. blir en del penger og ikke minst arr

    41. Hvor mye ligger prisen på? Er prisen den samme uansett hvor store bryst man vil ha,eller blir det dyrere etter hvilken størrelse man velger?
      Hvor lenge er det anbefalt og være i ro etter oprasjonen? på en skala fra 1-10, hvor vondt syntes du det var dagene etter på?

    42. kan du legge ut før og etter bilde? (før du fikk silikon og etter du fikk det)
      hvor mye silikon tok du?

    43. hei tuwa. hvor ange gram har du? kan du vise et bilde der vi sei i bikini eller noe. tenker på å ta selv skjønna du

    44. Hvor mye silikon tok du inn?
      Hva sa foreldrene dine til det?
      Måtte du vente til du var blitt 18 år, fordi du ikke fikk lov å foreldrene dine?
      Har du nå større pupper enn Therese?
      Hva var bh-størrelsen din før, og hva er den nå?
      Hvor mye kostet det deg?

    45. Hva syntes vennene og familien din om det?
      Hvor mye tok du(gram)?
      Hvilken størrelse i BH hadde du før og hva har du nå?
      Hvor mye kostet det?
      Hvor lenge tenkte du på å ta brystforstørrelse før du gjorde det?

    46. hvilken bh-størrelse bruker du nå?
      kan man kjenne forskjell på en silikonpupp og en ekte pupp? kan man kjenne silikoninnlegget om man, hva skal jeg si, knar på puppen? er det som muligens holder meg borte fra å gjøre det. det estetiske teller mye, men at det faktisk kjennes naturlig ut, er for meg minst like viktig. med saltvann blir nok ikke puppene like lette å forme, kan jeg tenke meg, men de kjennes kanskje mer naturlige ut..?

    47. synes arrene veldig? var det vondt? hvor mye har du tatt? føles de ekte? ser de ekte ut? hva var bhstørrelsen din, og hva er den nå? har du fått bedre selvtillit?

    48. hvor mye kostet det?
      hvor mange gram tok du i hver pupp?
      har du store arr?
      hvordan reagerte familien på dette?
      merker du stor forskjell når du skal kle deg i kjoler osv? kan du bruke flere kjoler og topper?
      hvor lang tid tok operasjonen? og var det en omfattende operasjon?
      måtte du faste osv dagen før operasjonen eller noe?

    49. Vondt? Hvordan var det? Hvor mye tok du? Hvordan foregikk det? Før og etter bilde? (med bh eller noe) hvordan føles det? (som uten) er de faste? Henger de eller står de rett ut? Hvilken bh str brukte du før og hvilken bruker du nå????

    50. Helt sykt hva enkelte menneskjer får seg til å gjøre, rett og slett kvalmt.
      – Hvor mye tok du?
      – Hvor, i Tromsø?
      – Pris?
      – Var det veldig vondt?
      – Ser det naturlig ut? ekte altså.
      Stå på Tuva, du er fin 🙂

    51. hvordan bh størelse hadde du før du tok , og hvordan cup størelse tok du ?
      må man ikke være 20 år for og ta silikon , eller fikk du det siden du hadde små puppe ( jeg syntest ikke du hadde småe ) ?
      hvor mye koster det og ta silikon ?

    52. Må man være 18?
      Hvordan reagerte foreldrene dine?
      Hvor mye silikon har du i hver pupp?
      Hvorfor gjorde du det?

    53. Vet ikke hvor jeg skal begynne. Jeg lurer på alt, hvor mye kostet det, hvilken størrelse, hvor gjorde du det, hvordan var operasjonen?

    54. Hvorfor tok du silikon?
      Når kan du begynne å gå med vanlig bh?
      Er du fornøyd med resultatet?
      Har du lyst til å fjerne/ legge til mer silikon i ettertid?
      Digger deg, forbildet til 1000<3

    55. tok silikon for tre dager siden og sliter veldig med smerter (jeg tok 295g under muskelen) når bynte smertene dine å gå over og er ikke du redd for å få kapseldannelse når dy beveger deg s mye?

    56. Hva kostet det?
      Gjorde det vondt?
      Har du arr? Isåfall, hvor?
      Har det vært noe negativt med å ha silikon?

    57. Hva sa foreldrene dine om silikon? Støttet de deg i avgjørelsen eller var de ‘Tuva, ka e dette slags tull”?

    58. Hvorfor tok du silikon?
      Ser du mye forskjell fra før og etter?
      Hvor mye tok du i hver?
      Hva er før og etter bhstørrelse?

    59. Digger bloggen din! Så var jeg først! Digger hele deg og kunne ønske jeg var som deg, selvom jeg liker megselv sånn som jeg er. Gleder meg til du svarer selvom jeg ikke har stilt noen spm til deg.

    60. Hvor stor bh størrelse hadde du før og etter?
      Hva synes dine foresatte og venner om dette?
      Vises arrene godt?

    61. Hvor mye kostet det og hvor fikk du pengene fra?
      Hva sa moren og faren din om det da du fortalte dem det?
      Hva sa vennene dine om det?
      Hvilken BH størrelse brukte du før, og hvilken bruker du nå?
      <3

    62. kan du fortelle litt om prossessen? liksom fra opperasjonen og de første dagene? hvordan føles det? ser brystene unaturlige ut?

    63. Hei!
      Jeg er en 18 år gammel jente og vurderer silikon..
      Såå om du kunne svart på disse spørsmålene, hadde det vert til stor hjelp for meg!
      – Hvordan gikk du frem når du skulle fortelle foreldrene dine at du ville ta silikon?
      – Hvor mange gram har du?
      – Hvilke type silikon tok du?
      – Hvordan opererte du? (over/under muskel osv.)
      – Hvilke klinikk tok du på?
      – Hvor mye kostet det?
      – Hvordan var reaksjonen av venner og kjente?
      Takk på forrhånd! 😀

    64. Hvor mange gram tok du? Hvor lang tid tok det før du ikke hadde smerter lenger? Har du vondt i “arrene”? Hvor lang tid tok det før du kunne ta armene over hodet, kle på deg vanlige klær og gjøre vanlige ting?

    65. Hvordan er det å løpe etter operasjonen? Merker du dem, og gjør det vondt? Har vurdert silikon selv, men er redd for at det skal være ekkelt å løpe med dem..

    66. -Hadde du veldig små puppa fra før av? og når du va “ung” å først fikk puppa, va det sånn at dæm ikke vokste mer etter det(stoppa å vokse for eksempel etter 7 kl) hvis du skjønne?
      -Har du planlagt det lenge eller fant du plutselig ut at du ville? og ka syns foreldran dine om det?
      -Opererte du i Tromsø eller måtte du fære en anna plass? og ka legen sa om det, anbefalte han dæ å gjøre det? eller sa han at puppan dine ville vokse mer?
      -Kor mye tok du?
      -Kordan bh størrelse hadde du før? Og kordan har du nu?
      -Kan du legge ut et bilde i bikini/bh sånn at man får se sånn ca. kordan det e?
      -Ka du betalte?
      -Gjorde det ondt/har du ondt nu?
      -Ka de andre syns om det, og e det normalt i Tromsø at man har silikon når man e så ung?
      -Anbefale du å ta silikon hvis man har småe puppa og har et dårlig forhold til kroppen sin?
      -Har det hjulpe på selvtillita di? og e du stolt over kroppen din nu?
      -E det nån ulempa med det?
      -Finnes det nån bivirkninga?
      -Har du tenkt å fylle på mer når du blir eldre?
      -Du angrer vell ikke, og e bare fornøyd?
      Og til sist, du e sååå heldig! Blei litt mange spørsmål, men håpe du kan svare på alt 🙂

    67. Fint bilder:) jeg lurer på
      Hvor mange gram tok du i hver?
      Hvilken klinikk valgte du?
      Ville du anbefalt klinikken videre?
      Ps: du burde ikke jogge før om et par uker til, man kan få stygge/mer synlige arr av mye aktivitet i og med at dem enda gror, har selv erfart dette ved mine 2 brystoprasjoner. Jeg brukte selv 2 sports bh ved trening første oprasjon, når jeg opererte 2 gangen var jeg helt dønn i ro og arrene ble kjempe fine. (Kjøp kelo cote arr gele og smør på arrene det blir fine arr da)

    68. Var det vondt?
      Hvor mye betalte du?
      Hvor tok du det?
      Går det an å amme med silikon?
      Er det sant at staten kan dekke operasjonen?
      Haha har tenkt til å ta det selv skjønner du

    69. Jaja, ser ut som jenter flest tror at når EN jente tar silikon så må de også gjøre det. Ehh, nei… Heller små og faste + myke å ta på, enn store silikonpupper som ikke passer til resten av kroppen + HARDE å ta på (som mange gutter sier på nettet). Og arr er heller ikke sexy, ewh…
      IKKE ødelegg kroppen deres jenter, dere trenger det ikke! Små og faste er mye bedre. 🙂
      Og en annen ting; tar dere først silikon så vil de fleste gutter se på dere som use & forget sexsymbol og IKKE kjæreste. Er vel ikke akkurat DET dere vil?! 🙂

    70. -føler du deg falsk på en måte nå? eller føles det å ha silikon nesten som å ha falskvipper? 😛
      -Hvis du får en datter, hvordan kommer du til å snakke med henne om silikon?
      -Må du legge inn nye inplantater om noen år eller varer de “evig”?
      -kan du amme eller og vil puppene bli “stygge” av det?
      -Hvis man har silikon under muskelen, vil de da bli most hvis du får veldig trente brystmuskler?
      -Er det best å ta under eller over muskelen hvis man trener mye?
      -Forandret brystvortene seg etter att du la inn silikon?
      -Fikk du strekkmerker av å legge de inn?
      -Har du tenkt å ha de for resten av livet?
      Og til slutt, jeg digger bloggen din og deg! 😀

    71. hvilken bh størrelse hadde du før og hvilken har du nå?
      hvor mye tok du inn i hvert?
      tok du over eller under muskelen?
      er arrene veldig synlig?
      snakket du noe med legen om hvor vondt det kunne gjøre i ettertid og konsekvensene? kan du isåfall fortelle litt om det?

    72. sv; Ja, jeg tror 300g blir bra. Er veldig høy, men også veldig tynn, så jeg vil ikke at det skal se dumt ut heller! 🙂 Kan vell slenge med enda ett spørsmål siden jeg er igang:
      – Hvordan var det 1-2 dagen? Var det veldig vondt? Jeg fikk beskjed om at det kom til å gjøre så vondt at jeg kom til å angre.. Men vanligvis varte det bare ett par dager..

    73. Hvilken str. i bh brukte du før? Å hvilken str. nå? Hvor kjøpte du den trenigsthigsen?(litt utenom) Sikkelig fin!!

    74. -Hvordan reagerte Therese på det da du sa du skulle ta silikon?
      -Hvilken cup har du nå?
      -Er arrene veldig synlige?

    75. hvilken bh størrelse hadde du før du tok silikon? sliter veldig med puppene mine jeg å 🙁 føler meg ikke fin i noen klær nesten

    76. Hei, vet dette ikke handler så mye om silikon, men lurer på om du vil svare raskt på hvor treningstighetsen din du har på i dette innlegget, er ifra fort samtidig? den var fin! 🙂

    77. Hvor mye kostet operasjonen?
      Gikk du dit aleine, eller hadde du noen med deg?
      Hvor mye tok du?
      Hva slags BH-str har du nå? Og hvilken før?
      🙂

    78. Fortalte du om planene dine om å ta silikon til familie og venner, ogsånn før operasjonen? Støttet de deg? Syntes du det er ok og prate med venner ( feks. Therese) om silikonen og puppene dine , eller prøver du liksom å unngå det? Håper du svarer på spørsmålene mine! Jeg digger deg og bloggen din, du er sykt pen og jeg bare eeelsker at du er så ærlig! På forhånd takk for svar! <3

    79. er du fornøyd?
      er de mye større enn før?
      er det sant at man må ta det ut etter ca. 10 år pga. fare for brystkreft?
      kan du legge ut bilder der man ser det litt bedre?
      btw, elsker bloggen din!

    80. Kommer arrene til å gro helt igjen med tiden?
      Blir de der ”for alltid” eller må du ta de ut etter en viss tid/om du skal ha barn?

    81. – Hvor gjorde du det?
      – Hva kostet det?
      – Hvor mange gram/hvilken bh-størrelse endte du opp med?
      – Har du lenge tenkt på å ta silikon?
      – Gjorde det mye med selvtilliten din?
      – Får du mange kommentarer?
      – Har du tidligere skammet deg/vært sjenert over puppene dine?
      HAR SÅ LYST PÅ DET SELV!

    82. Hei Tuva! Synes du er tøøff som står frem med dette! Jeg har ikke turt å fortelle mamma eller pappa om det enda.. Tok for 6 måneder siden, men synes det erveldig gøy å høre/snakke med andre som har tatt det også! Jeg lurer på:
      Hvor mye la du inn?
      La du over eller under muskelen?
      Hvor mye betalte du? Og hvilken klinikk?
      Hvilken bh-størrelse hadde du før, og hvilken har du nå?
      Hvor lenge må du gå med sportsbh/bh uten spiler?
      Hvor Lenge skal du teipe arrene? (Jeg teiper mine enda, men har en venninne som tok i mars som ikke gjør det.. Mine arr er så og si usynlig, mens hennes er litt lilla så du ser de med en gang)
      Håper du får det resultatet du håpet på! Jeg er superfornøyd med mine og tenker ikke over at jeg faktisk har opperert!
      Lykke til =D

    83. Jeg har lyst å ta silikon når jeg blir et par år eldre, så håper på å få svar på alt jeg lurer gjennom deg, føler du er veldig ærlig.
      Gjorde det vondt under behandlingen og etter? Hvilken del gjorde mest vondt?
      Har du arr?
      Hva er ulempene med å ta silikon, synes du?

    84. Hvilken BH-størrelse hadde du før, og hvilken har du nå ?
      Hvor mye tok du ?
      Pris?
      Bilde av deg i BH ?

    85. Hvor gjorde du det?
      HVor mye har du i hver?
      Hvor mye kostet det?
      Hvordan foregikk det?
      Kan vi se før og etter bilde?
      Hvordan reagerete venner og familie?
      Hvordan foregikk den konsulasjonen?
      Fortell om prosessen
      Hvordan er arrene?
      Er stingene ute?

    86. – hvor mange gram har du?
      – hva var bh str før du fikk silikon og hva er den nå?
      – er du fornøyd?
      – hvor mye betalte du?
      – kjenner du noen andre som også skal ta silikon?

    87. Hvor mye implantat tok du?
      Hva kostet det?
      Ble det mye arr?
      Angrer du?
      Utrolig bra at du er så åpen om dette, syns du er veldig tøff. Du har jo tross alt mange tusen lesere hver eneste dag og likevel skriver du på bloggen din: Du er rå!! 🙂

    88. jeg kunne NESTEN ikke se forskjell på deg fra da du ikke hadde og har silikon. Jeg syns du er nydelig uansett. Men jeg er veldig for den at de jentene som har små pupper, bør få lov å gjøre dem større, for det handler om å være fornøyd med seg selv, og å ha det godt med sin egen kropp. Men du er selvfølgelig utrolig nydelig.!! Hva var din grunn for at du tok silikon ? 🙂

    89. hvor mye kostet det?
      kan du legge ut før og etter bilde?
      har du noen ar detter operasjonen??

    90. Er det vondt/ubehagelig der arrene er?
      Hvordan kom du frem til å ta silikon egentlig?, er du ikke opptatt av at man må være som man er liksom?
      :))

    91. Før og etter bh-størrelse?
      Før og etter bilde, men klær på selvfølgelig.
      Pris.
      Hvor lang tid tok operasjonen.
      Hvor mange ml tok du?

    92. Hei Tuva! Bare lurer på om silikonen har noe innvirkning på amming når man får barn? Hørt at man ikke kan amme selv pga silikonen presser så melken ikke kommer ut. Også om du kan skrive litt om forskjellen på og legge inn silikon under/over brystmuskelen, og hva du har gjort og hvorfor 🙂
      Hilsen Heidi, 20 år.

    93. Hva var bh str din i bher som ikke var bombshell før du tok silikon?
      Hva er den i vanlige bher nå som du har tatt silikon?
      Du er flott Tuva, stå på 🙂

    94. Tok du oppa brystmuskelen eller innenfor?
      Hvordan kjennes det ut nå? Er de litt harde, eller kjennes det veldig mykt og naturlig ut? 🙂

    95. HVORDAN GJORDE DE DET?
      VAR DET VONDT?
      BLE PUPPENE MYE MER “FASTE” ELLER BARE STØRRE? liksom ble du bekvitt “henge”puppene?
      håper på svar!

    96. De jentene som har små & faste pupper bør heller la dem være som dem er istedenfor å ødelegge dem med silikon. Samme hva du sier; silikon ser bestanding unaturlig ut (spesielt fra siden), det blir 2 klumper som ikke passer i forhold til resten av kroppen, dem blir HARDE å ta på (vi gutta liker IKKE det), og ikke for å glemme arrene (overhode ikke sexy) osv osv..
      Små & faste er mye bedre, det vil de fleste gutter si. Bare søk på nettet! 🙂
      Og selvtillit… det ligger oppi HODET. De fleste jenter er mye penere enn dem tror selv, er bare dem selv som ser stygt på seg selv hele tida. Og hvis dem først tar silikon så får dem en mye verre selvtillit enn dem hadde i starten; dem tror nå at dem er penest med sine store klumper (som ikke passer til resten av kroppen) og at ALLE gutter vil komme til å elske dette (NOT!). Dem får dermed en “bitchy”-oppførsel, noe som de fleste (ekte) gutter IKKE liker… 😉 Men derimot så vil dem nok få mer enn nok av sexpartnere da, som bare vil bruke dem…

    97. Her kan dere lese, gutter flest foretrekker naturlige pupper og da helst små & faste. At det er så populært med silikon nå er ei “jentegreie”, for samme hva vi gutta sier så er det som å snakke til en vegg (som dem sier i tråden jeg linker til nå). Dere jenter tror vi gutter foretrekker silikon, men fy det er TOTALT FEIL! Det er dere som har skapt en illusjon om at vi gutter foretrekker silikon, ikke vi gutta.
      Små & faste takk, silikon NO-NO!
      http://vgd.no/helse-sex-og-livsstil/samliv-generelt/tema/1554308/tittel/silikonpupper-hva-sier-dere-gutter-menn

    98. Lurer på hvilken størrelse du er nå, og hvilken størrelse du eventuelt var før. 🙂 Forresten, du er sikkert klar over det allerede, men når du er i sol det første året etter operasjon, så må du huske å alltid dekke arrene med enten tape eller tøy for best mulig arrdannelse. Jeg tabbet meg litt der selv, så mine arr er ikke så fine som de kunne vært.

    99. Var det vondt? (under operasjon, etter, nå?)
      Hvor mye kostet det?
      Tok du sprøye etter skar opp?
      Er du fornøyd med resultatet?

    100. Regner med at de fleste har spurt all verdens spørsmål om det, så jeg lurer ikke på noenting 😀 Vil bare si at puppene dine ser amazing ut! På bildene hvor du prøver kjolene til Therese. Fakk, misunnelig! Kunne du ha langt ut bilde av puppene dine før og etter? Ikke naken selvfølgelig, men med BH. Skjønner hvis dette er noe du ikke er så gira på, men dette er bare noe jeg vil se for å se forskjell 🙂

    101. Tok du over eller under muskelen?
      Hvor lang tid tok det før du var “fin” igjen?
      Hvor tid kunne du trene igjen?
      Hvilken str hadde du før, og hvilken har du nå?
      Tok du rund eller dråpeformet?

    102. Har tenkt litt på silikon selv og har derfor noen spørsmål angående det! 🙂
      – Hvor mye kostet det?
      – Hvor mye har du i hvert bryst?
      – Hadde du vondt etter det var gjort?
      – Hvordan er det med arr?
      Ha en fin dag 😀

    103. Supert at du endelig gir oss svar, Tuva! Syns det er ordentlig tøft av deg! Jeg lurer på:
      -Hvilken størrelse brukte du i bh før du tok silikon?
      -Hvilken str. bruker du nå?
      -Hvor mange gram tok du i hvert bryst?
      -Hvordan har familie og venner reagert på operasjonen din?
      Tusen takk for svar! Elsker bloggen din, stå på!

    104. Hvor mye kostet operasjonen?
      Hvilken størrelse bruker du i bikini?
      Tok du det i Norge?
      Ble du fornøyd?
      Angrer du eller ønsker du deg større?
      Elsker bloggen din, Tuva!! <3

    105. Hei!
      Jeg har selv tatt silikon får en uke siden (sist fredag).
      Så det hadde vert veldig kjekt hvis du kunne svart på noe jeg lurer på:-)
      Hvor lang tid tok det før arrene grodde?
      Endret brystene dine seg etter hvert og ble mer normale og mindre, eller kommer de til å være så STORE og harde hele tiden?
      Hvor lenge følte du ubehag?
      Klarer du sove på siden nå? isåfall – hvor lang tid tok det?

    106. Jeg må bare legge til, får din egen del, at det er ikke pga smerte at du ikke skal trene osv. Jeg har operert får en uke siden og kunne godt vert i aktivitet pga lite smerter, men det er pga at brystene skal bli finest mulig og arrene skal forsvinne mest mulig og protesene skal holdes i ro får å tilpasse seg. jeg har en veninne som gjorde akuratt det samme som deg, hun begynte å trene og brukte ikke sportsbhen og brystbindet hver dag. Når hun gikk med vanlig bh så tidlig, fikk hun betennelse i arret, og etter all treningen og lite bruk av støtten fikk hun skjeive pupper
      Så ver forsiktig:-)

    107. Tok det lang tid fra da du bestilte operasjon til du lagt på operasjonsbordet?
      Tok du lokalbedøvelse eller narkose?
      Hvor har du kjøpt trenings tightsen? 🙂

    108. Kunne gjerne sett før og etter bilde:)(seff med klær på)
      Hva sa de hjemme når du skulle ta det? Hva sier venner?
      Når bestemte du deg for å ta det? Hvorfor?
      Hvor tok du? Hvor mye kostet det? Betalte du selv?
      Hvordan føles de ut?

    109. Åh, jeg er så sykt lei av at du aldri holder det du lover når det kommer til blogging! Hvis du ikke gidder å bruke tid på å blogge, så syntes jeg heller du bare burde legge ned bloggen med engang, og la noen andre få din plass på topplista. Du fortjener ihvertfall ikke de pengene og de fordelene du får av å ligge på topplista når du ikke gidder å blogge! -Skjerp deg.

    110. Hvor mye kostet det?
      Er smertene etter veldig vonde?
      Hvordan følte du deg etter operasjonen?
      Har du fått arr?
      Kjente du noe under operasjonen, eller fikk du bedøvelse?
      I hvor lang tid etterpå kan du gjøre ting som normalt igjen?
      Kan du feste i tiden etterpå?
      Hva var reaksjonen til moren og faren din da du bestemte deg for å ta silikon?
      Kan puppene “henge” etter du har fått barn?
      (Har hørt at det er lurest å ta silikon etter du har fått alle de barna du vil)
      Hva kan man riskere om noe går galt?
      Hvordan forbredte du deg?
      Gruet du deg?

    111. heii!!
      Føler du at du er utrolig fornøyd med silikonet ? eller er det noe du tenker på at du kunne klart deg fint uten ?
      Hvor mye gram har du i hver pupp ? (haha hørtes rart ut)
      Og hvilken bh størellse har du nå som du har fått silikon ?
      Synes resultatet ser veldig bra ut, gratulere så mye!

    112. Jeg har lyst å ta silikon når jeg blir et par år eldre, så håper på å få svar på alt jeg lurer gjennom deg, føler du er veldig ærlig.
      Gjorde det vondt under behandlingen og etter? Hvilken del gjorde mest vondt? Forklaar
      Har du arr?
      Hva er ulempene med å ta silikon, synes du?
      + Hvilken klinikk gjorde du det hos? Vil du anbefale den?

    113. Hvorfor gjorde du det?
      Synst du det er finere med store pupper enn små?
      Var du ikke fornøyd med puppene dine før du tok silikon?
      Hvordan trener man indre lår? Vet det ikke har noe med saken å gjøre, men…. :)) <3

    114. Synes du ikke at det er litt dristig å bruke over 30 000 på nye pupper? Betaler du selv, eller er det foreldrene dine som betaler? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg