Hårfin hos Headmasters

// I samarbeid med Headmaster

Jeg og Therese har fått ny frisør, nemlig Headmasters, som vi har et samarbeid med – og det er vi veldig glade og fornøyde med! Har prøvd ut mange forskjellige frisørsalonger her i byen, og det er ikke ofte jeg forlater en frisørsalong og er 100% fornøyd, med et bredt smil om munnen. Jeg kom inn som en grå, kjedelig mus med slitte tupper – og gikk ut der ifra med en utrolig fin og varm brunfarge, og nederst i tuppene har jeg to nyanser lysere for å litt ekstra spill i håret. Mørkt hår er det jeg trives best med, og har eksperimentert med hjemmefarging i alle år som har ført til at jeg har hatt hår med hundre forskjellige nyanser. Ikke særlig pent! Neste gang tror jeg at jeg skal være så tøff å ta en skikkelig dip dye med blonde tupper :) Å være gjennomført fin og fornøyd med håret er noe vi jenter fortjener, så hjemmefarging har jeg sluttet med for en stund siden da jeg innså at jeg ikke ville se ut som en sebra lengre. 


In the making

Headmasters ligger på K1 i andre etasje. Kjempefint og stort lokale som ser veldig eksklusivt ut. Frisøren som farget og klippet håret mitt var utrolig hyggelig og følte med en gang at hun hadde peiling, så jeg ba henne om å gjøre akkurat det hun ville med håret (bare ikke blond). Hun synes jeg skulle ha håret mørkt, akkurat sånn som jeg liker det, så da var det ingenting å klage på :)

Som dere ser har jeg ganske mørkt hår helt øverst med hodebunnen, så blir det lysere og lysere nedover. Ser veldig kult ut spesielt når jeg har det i hårstrikk!

Headmasters er først ute i Norge med Blow Dry Collection. Konseptet er veldig populært i London, som går ut på at man går inn i frisørsalongen og bare velger ut en av åtte frisyrer fra brosjyren, som hvilken som helst av Headmasters frisører kan gjennomføre. Perfekt hvis man vil føle seg ekstra fin for en kveld på byen, en bursdag eller kanskje en date

Lik Headmaster på Facebook HER, så får du med deg alt av tilbud og mye annet.

22 kommentarer

Siste innlegg