Fucked døgnrytme

Jeg og Therese har faktisk snudd om døgnrytmen fullstendig. Legger oss rundt 7-tiden om morgenen og står ikke opp før sent på ettermiddagen. Natten har vi brukt på å spise joikaboller og sett på film, The next three days, anbefaler alle å se den filmen. Nå ligger vi med hver vår pc og gjør egentlig ingenting. Elsker at livet er så spennende. 

Tror jeg trenger et nytt design på bloggen snart, kjenner jeg er dritlei av alt det rosae. Og jeg er nok ikke den eneste? Viser dere bedre bilder av lørdagens antrekk i morgen. Elsker kjolen!!! Og spørsmålsrunden om boobsen kommer når den kommer, så dere trenger ikke mase hehehe. Var jeg slem nå? Hm ja vel. Tar tid å svare på så mange spørsmål, og vil jo gjerne svare ordentlig.


Gjør meg pen for bloggen


Fake a smile

18 kommentarer

Siste innlegg