Pyntet oss for ingenting

Heiii bloggen! Noen som er våkne nå? Håper ikke det, for denne døgnrytmen suger helt jævlig, får ikke sagt det nok. Kom hjem for flere timer siden, kvelden sugde helt ræv. Føler jeg pyntet meg for ingenting, dro på et random vors, kjøpte nattmat, så dro vi hjem.. Jeg og Therese var mæææd stoka på å feste hele natten, men det var tydeligvis ikke resten av byen. Oss det er noe galt med? Nei er du gærn :) Får ta det igjen til helga, da. Da tar vi den skikkelig ut, for om 6 (!!!!) dager reiser vi til Florida. Da blir det no alco, but still a lot of fun :) Øver meg på engelsken!


Fine Theresesnupp. Kjolen hennes er fra Nelly, du finner den HER til 199 kr. 


Veldig glad i de skoene der, det har dere kanskje lagt merke til. Men synes de er så fin nå om sommeren :)


Jakke fra h&m, kjole fra Nelly (link til kjolen) og sko fra Nelly (link til skoene i brun, utsolgt i beige). Kjolen lånte jeg hos Therese. Tenkte først før jeg tok den på meg “ser jo ut som at jeg skal i konfirmasjon med den kjolen der”, men herregud så skjønn den var på! 

75 kommentarer

Siste innlegg