Drømmekroppen

Jeg har ei venninne av meg som heter Adele som er veldig glad i å trene, og ikke minst superflink! Har nylig blitt kjent med henne, og jeg møtte henne ikke overraskende nok på SATS. Vi kom faktisk i kontakt fordi jeg kunne ikke la være og beundre kroppen hennes (den er så gjennomført veltrent at jeg må innrømme at jeg sprekker av sjalusi), så jeg måtte bare fortelle henne det!! Så slik kom jeg i kontakt med henne – og det angrer jeg ikke på, for hun har nemlig lovet meg PT-timer (ja, hun er personlig trener wiihihi).

Men i allefall! Adele har meldt seg på en konkurranse som kalles “Drømmekroppen 2012”, som er i samarbeid med Proteinfabrikken. Både jeg og hun har veldig lyst at hun skal vinne konkurransen, så vi håper at DU orker å trykke dere inn HEEER å trykke “like” under bildet hennes. Da vet jeg om ei som hadde blitt veldig glad :) Vinneren vinner produkter fra Proteinfabrikken, og masse heder og ære – og det fortjener hun, for den kroppen hennes.. DAAAMN!! 

Trykk dere inn HER og stem på Adele ved å trykke “like”. 

Har du stemt på Adele? :)

28 kommentarer

Siste innlegg