Some random facts

Hittil i år:

Har du vært i noe forhold dette året? – NEI! Forever alone, jeg. Håper faktisk jeg får meg kjæreste snart, hadde vært hyggelig, tror jeg. Litt usikker!
Har du feiret bursdagen din enda? – Jepp, 29 april ble jeg 18 år. Digg!
Kysset to personer på èn kveld? – Jada.
Vært på en diett? – Nei har ikke vært på diett, men _prøver_ å spise sunt. Av og til i allefall, haha.
Møtt en spesiell person som har endret livet ditt? – Hmm, nei!
Vært utenlands? – Not yet. 
Hva tenker du på nå? – At jeg er sulten og at jeg må blogge for å ha noe og gjøre siden jeg ikke kan sove, og været er dritt. Har vært våken i hele natt, prøver å fikse opp i døgnrytmen. Lei av å være våken hele natten. MÅ HOLDE MEG VÅKEN!
Fått en ny jobb? – Nei, bloggen er jobben. Det rimte xD lol
Gjort noe du angrer på? – Det har jeg helt sikkert, men kommer ikke på noe spesielt så det kan ikke ha vært så ille.


Siste…
.

Siste personen som ga deg en klem? – Det husker jeg faktisk ikke. Får alt for lite klemmer :(:(
Den siste personen som ringte deg? – Ammot Solbakk 
Når var sist du følte deg dum? – Hahaha, i natt. Hvorfor er hemmelig. 

Om kjærligheten:

Har du noen gang vært forelsket? – Har vel det, men ikke sånn ordentlig forelsket. Mer veldig betatt. 
Tror du på kjærligheten? – Ja, absolutt. Kjærlighet er det viktigste vi mennesker har. 
Har du noen gang fått hjertet ditt knust? – Regner med disse spørsmålene handler om gutter og kjærlighet, og da er svaret nei, faktisk.
Har du noen gang falt for din bestevenn? – Bare i fylla.
Har du hatt flere enn fem faste forhold i ditt liv? – Har ikke hatt NOEN, foruten om på barneskolen da. Forever alone sier jeg jooo. 

Følelser:

Savner du noen akkurat nå? – Ja, mamma, pappa og Jordild. 
Er du lykkelig? – Tjaaa kan vel si det, men samtidig ikke. 
Spiser du noe nå? – Nei, men burde gjøre det. Blir vel brødskiver. 
Siste sangen du sang?

 – Justin Bieber – Be alright <3<3<3 FINESTE SANGEN<3

Siste du lo av? – Meg og Therese. Gjør så mye dumt. Bad decisions make good stories, right?
Siste du sa? – Til Therese “Nei, nu går æ hjem, hade”
Ord/setninger du bruker mye? – Hore, fette stoka, idiot, faen, helvette, herregud osv. Fin i språket altså! 

Svar på de samme spørsmålene på din blogg og post link i kommentarfeltet 🙂 

 

47 kommentarer

Siste innlegg