Daniel Wellington

Våknet nettopp av at Therese ringte for å hente laderen sin, men så kommer hun aldri. What a bitch.. Takk for den! Og nå er jeg ikke trøtt..

Dere har kanskje lagt merke til at jeg gått rundt med en klokke på armen i det siste? Jeg har aldri vært spesielt glad i å pynte armene med armbånd, men en fin klokke kan jeg like. Mest til pynt fordi det er så fint, men selvfølgelig veldig praktisk også. Har faktisk brukt den nesten hver dag siden jeg fikk den, synes den er så utrolig fin, veldig “meg”, selv om det faktisk er en herreklokke!! Men det gjør vel ingenting. Har fått kompliment for den av både gutter og jenter :)

Klokken er sponset av Daniel Wellington og du finner direktelink til klokken HER, og HER finner du utvalget av dameklokker. Om du skriver inn rabattkoden “Tuva” får du 15% rabatt :) Tenkte egentlig å gi klokken til Raade, men har vanskelig for å gi den fra meg.. Men må vel, har jo allerede lovet han det. Fuck!

34 kommentarer

Siste innlegg