God morgen fininger

HAHA, god morgen faktisk. Jeg spiste akkurat frokost, jeg. Nå skal jeg rett i dusjen å skrubbe bort all skitten hud. Huden min er blitt flekkete og skjoldete, så det må skrubbes bort før Florida, sånn at den er klar for ny og fin brunfarge. Anbefaler alle å skrubbe huden før man drar på ferie, den tabben gjorde jeg i fjor når jeg dro til Tyrkia. Fikk en mer ujevn brunfarge enn hva jeg ville ha gjort hvis jeg hadde skrubbet meg på forhånd. 

I kveld skal jeg seff ut en tur. Er jo kveld allerede, så må egentlig bare hive meg i fiksing og ordning. Blogges før jeg stikker ut! For et liv.. 


Sunn frokost


Denne skrubben fra h&m bruker jeg. Synes den funker veldig bra!

Anbefaler alle som liker Demi Lovato (hvem liker ikke??) å bruke 23 minutter av livet deres på å se denne fantastiske videoen. Jeg får nesten en tåre i øyekroken, hun er så fantastisk flott og flink!

41 kommentarer

Siste innlegg