Reiseantrekk

Dette innlegget forhåndsskrev jeg i natt. Vi døgnet selvfølgelig, så nå ligger jeg sikkert og snorker på flyet – like greit! Gleder meg til å rive av meg buksa og få på meg shortsen! Håper jeg slipper å bruke bukse på èn måned. Ha det bra, Norge! Hello, Florida 🙂

For dere som lurte så er USA-bikinien i forrige innlegg er fra Kimstore.se og dere finner den HER. Den er i one size, men jeg vil heller si at den er XS/S.  


Jakke, bukse og topp fra Bik Bok og veske fra makestyle.no (direktelink). Perfekt reise/skole/whatsoever-veske. Plass til absolutt alt og i ekte skinn. Love it!


Klø seg litt i nesen

Jeg og Therese har funnet ut (for lenge siden) at vi må melde oss på fotokurs når vi kommer hjem. Nesten (veldig) flaut å ta så dårlige bilder når man er såpass erfaren blogger.. 

46 kommentarer

Siste innlegg