Ordnet meg date med Amerikaner

Hei dere! Hvordan er været hjemme i Norge? Har dere sommer? Her har vi nesten litt for mye av det gode, er så varmt døgnet rundt. Jeg klager ikke i det hele tatt, kunne faktisk godt bodd på en slik varm plass. Har vært på stranden i hele dag, badet, tanet og koset oss. Selv om vi kanskje er litt dårlige på å ta bilder sammen med resten av gjengen vi er med, så har vi allerede fått veldig god kontakt med flere av jentene (og guttene, spesielt de fra Spania, Italia og Frankrike). Alle på hele språkreisen er veldig hyggelige og skjønne mennesker, er absolutt ikke noe problem om man velger å reise alene, man får venner kjempelett! 

Den kjekke livvakten på stranden kom bort og flørtet med meg. Følte meg så sykt spesiell da, han skrev en lapp med nummeret og facebooken hans og sa jeg måtte ringe han så kunne han lære meg å surfe eller bare finne på noe, som en date liksom. Omg! Haha, neida men det er jo litt gøy, Amerikanerne er jo så hyggelige og frempå, noe sånt skjer jo aldri i Norge. Får se om jeg ringer haha!


En ekkel, stakkars liten krabbe som har mistet den ene kloen sin. 


Lema, ei av de vi har fått best kontakt med 😀


Vi prøvde å være snille og gi den vann og strevde veldig med å få den ut i havet igjen, men så kom det en Amerikaner bort og fortalte at den levde i sanden, ikke i havet, haha… LOL!

Blabla, ganske kjedelig for dere å lese om det flotte strandlivet vårt vil jeg tro. Har dere noen ønsker om hva annet dere vil lese om? Må prøve og variere litt, strandbilder er jo fint, men ikke hver dag..  

74 kommentarer

Siste innlegg