Billig sminke

Åh, elsker Amerika! Først var vi og spiste kjempegod pizza på Pizza Hut til en latterlig lav pris, så dro vi på CVS Pharmacy som er en alt-mulig-butikk, hvor vi kjøpte masse sminke, godteri og stæsj til en enda mer latterlig lav pris. Alltid digg med litt ny sminke, så nå har vi hatt litt “jentekveld”, lakket negler, girls talk og chillet på rommet med Andrea og Lema. Så koselig omg 🙂

I morgen begynner the real shit med skole klokken 9. Grugleder meg, men tror det blir gøy og spennende, blir jo ikke det samme kjedelige opplegget som på skolen hjemme og i tillegg varer jo “skoledagene” i sånn 3 timer +/-. Tror det blir gøy! 


Therese kjøpte sånn 8 neglelakker, betalte vel 2 dollar for hver som er 12 norske kroner. 


uuuh stilig


Blir vel ikke tom for hårstrikk med det første 🙂 Genialt!


<3<3<3 Trodde faktisk jeg kjøpte mer, følte jeg kastet alt jeg kom over i handlekurven


Lema klagde over at bildet av henne i forrige innlegg var så stygt, så hun tok heller et mye finere selv.

Trøtt, sminkefri, solbrent i trynet, søt + litt sexy:


Beste innkjøpet; after sun! Er blitt utrolig solbrent i trynet i dag. Merkelig at trynet tåler så mye mindre sol når det er trynet som får mest sol gjennom året? Flere som har det sånn? Hater det. 

God natt og love you, dere er best! 

37 kommentarer
    1. Den after sun’en kjøpte vi også når vi var i usa! DEN ER HELT FANTASTISK! Pappa fikk 2.grads forbrenning på føttene og den funka!!!!

    2. Anbefaler dere å dra på en butikk som heter Target, hvis dere ser en! Det er en slags daglivarebutikk, hvor de selger absolutt alt. De har masse sminke der, spesielt i merkene New York Color og Maybelline New York, og det er KJEMPEbillig! Jeg kjøpte for eksempel en veldig fin leppestift for 97 cent! Det er bare sånn 5 kr! Det er jo mye av det samme som vi har i Norge, men det koster en brøkdel av den norske prisen! 🙂

    3. lurte veldig mye på de ”bandasjene” eller hva jeg kan kalle dem, som du har pga silikon om jeg ikke tar helt feil? bruker du dem også på stranden, og kan du bade med dem? og hvor lenge blir du nødt til å gå me dem?:)

    4. superheldige dere er, alt jeg skal er å dra en tur til trøndelag… men jeg gleder meg til det da 😀 jeg bor foressten 1 og en halv time unna tromsø.. jeg kunne gjerne ha bodd lengere sør for å si det sånn 😛 kos dere videre da <3 (jeg vil å bli brun...)

    5. De hårstrikkene er geniale! jeg kjøpte èn sånn pakke for snart 6 år siden, og jeg har fremdeles noen igjen! 🙂 Så nå har du strikker i minst 15 år fremover. 😉 weeii!

    6. Jaja, alle har skjønt at når du skriver hvor stygg du er så mener du egentlig at du er ganske fin. Eller jævlig fin som du sier. Også må jeg bare si en ting, at det må jo være utrolig trist for din kommende kjæreste, med tanke på at du legger ut bilder av deg selv i bikini. JA det er bikini, men hvem gutter syns det blir noe spennende å se dama si uten så mye klær når han allerede har sett flere bilder av deg i “undertøy”, ja faktisk hele NORGE har sett deg i undertøyet. Jeg skriver ikke dette for å være en av de kjipe jentene som elsker å hakke ned på folk over internett, men jeg blir utrolig provosert over tilbakemeldinger som “jammen herregud, har du sett de andre bloggerne legger jo ut mye drøyere bilder enn meg..” lag dine egne regler, og tenk litt fremover i livet ditt. Jeg vet selv at jeg ikke ville at alle i Norge skulle sett meg i bikini på internettet(ikke at jeg ikke er førnøyd med kroppen min, for det er jeg), til og med gamle, pedofile ekle menn, noe det kryyyr av på disse bloggene, kan se deg og lagre bildene dine, manipulere dem og bruke dem på nettsider du helst ikke vil tenke på at finnes.. Mulig det bare er meg som syns det å ha en kjæreste og dele dine goder med han, og ikke alle andre i verden, skal være litt spesielt.

    7. Jeg vil du skal blogge om hvordan butikene og gatene ser ut. Innkjøpene dine, hva det koster, hvordan gatene og alt ser ut så vi får et innblikk i miljøet der nede! ♥
      Elsker bloggen din og therese sin!

    8. Hei:)
      Jeg synes du ser så velltrent ut, og jeg lurer på om du kunna ha laget ett aldri så lite “treningsinnlegg”? Det hadde vært veldig morsomt.
      Jeg har selv lyst til å stramme opp lit her og der, men er veldig usikker på hvilke øvelser man skal bruke. Det er vanskelig når man ikke kjenner til styrketrening så veldig mye.
      Jeg hadde satt veldig stort pris på om du hadde orket å gjort det! Det er sikker mange flere som lurer på det samme, for du har en veldig fin fasong:)

    9. Få lagt gelenegler. Koster nada der borte. 20 dollars? Og ta å få stelt beina,nesten gratis det også:-) superdejlig 🙂

    10. Misunner dere så sykt! Håper dere koser dere masse, ser hvertfall slik ut! 🙂 Skulle ønske sola skinte så mye hjemme i norge……
      Men sånn btw, hvor er Lema fra, er hun Norsk eller? :p

    11. Ser ut som dere koser dere utrolig mye !! ♥ Håper dere gjør det videre. Håper du kan blogge mer om gatene og innkjøp, shopping og slike ting. Men også stranda og gleder meg litt til å høre om hva dere gjør på skolen :)♥ Elsker bloggen diiin ! <3
      Tuva: Når kårer dere vinneren av Justin bieber konserten ?? ♥

    12. Akkurat sånne hårstrikk kjøpte jeg i New York ifjor. Først syntes jeg de var litt stramme, men nå er det de beste jeg har! Elsker de! Kjøpte en pakke med 16 stk eller noe, så jeg har riktignok ikke så mange igjen dessverre. Skulle gjærne hatt mange fler!!! Lykke til på skolen i morgen 🙂 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg