Step Up Revolution 3D

(Reklame)

Jeg er vel ikke den eneste som elsker dansefilmer? Ikke bare fordi dansefilmer alltid er søte, underholdene og ikke minst utrolig inspirerende – men det er alltid deilige gutter og vakre jenter som spiller rollene (haha).. Det er absolutt ikke en dårlig kombinasjon! Jeg har sett det meste, alt fra klassikeren Dirty Dancing til Step Up-filmene. Hver gang jeg ser en dansefilm tenker jeg; Hvorfor er ikke jeg en profesjonell danser selv? Haha lol..

For oss som elsker dansefilmer har jeg en gledelig nyhet: I dag 17. August har Step Up Revolution premiere i Norge! Noen som har tenkt å se den? Det har i allefall jeg! Har nettopp sett traileren selv (videoen nederst), og gleder meg ikke mindre etter det! Om du blogger kan du til og med være så heldig å vinne kinobilletter til Step Up, for å være med i trekningen må du lage et innlegg på bloggen din om at Step Up har premiere, samt legge inn HTML-koden som du finner HER. Er ikke så vanskelig som det høres ut som, faktisk utrolig enkelt, reglene står nøye beskrevet 🙂

5 kommentarer
    1. hei har noen spsm om silikon jeg håper du kan svare på 🙂 har lest de svarene du har gitt men har noen fler spsm. Jeg har akkurat tatt silikon selv så lurer litt på noen ting.
      Hvor lang tid tok det før du følte deg “normal” i brystene igjen?
      Hvor lang tid tok det før du brukte sånn annen bh?
      Har du brukt push-up bh enda?
      det føles som puppene mine er langt fra hverandre, det er liksom ikke noen kløft, men det kan man jo lage med push up, men så på bildene dine at du har skikkelig fin kløft, brukte du push up da? eller er dine pupper ganske nærme hverandre fra før?
      Jeg har fått beskjed at jeg ikke kan bruke push-up før etter 6mnd, det syns jeg var veeeeldig lenge.
      vil jo vise meg litt frem når jeg endelig har fått pupper!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg