Vil du bli hårmodell?

// Innlegg i samarbeid med blogg.no og L’Orèal 

Konkurransen jeg skal fortelle dere om nå er faktisk ganske kul, faktisk så awesome at jeg hadde flydd i taket om jeg hadde vunne den selv! Men jeg tenkte å ikke melde meg på (selv om det frister), og heller la 2 av dere få en større sjangse, og få en “aller jenters drøm” gå i oppfyllelse :)

L’Orèal har en konkurranse gående på Facebook hvor man kan få muligheten til å bli den nye modellen i en reklamekampanje for Casting Creme Gloss. Konkurransen går ut på at man må laste opp et bildet av seg selv på Facebooksiden, så er det om å gjøre og få flest “likes”. De med flest “likes” blir vurdert av en jury, hvor 2 stikker av med seieren og får bli den nye modellen for Costume Creme Gloss. Vinnerne vil bli sendt til Stockholm, hvor de får være med på en profesjonell fotoshoot med dyktige stylister, frisører, make-up artister og ikke minst en av Nordens beste frisører. 


Casting Creme Gloss er en toningsfarge uten ammoniakk som frisker opp din naturlige farge og gir masse glans, varer i 6-8 uker og finnes i 27 forskjellige varianter. 

Nedre aldersgrense er 16 år, men da må du ha samtykke av dine foresatte. Konkurransen avsluttes 15. september, så trykk inn HER og meld deg på! 

10 kommentarer
    1. Nei takk, L’Orèal tester nemlig på dyr. De tester ikke de ferdige produktene på dyr, men alle ingrediensene tester de på dyr. Så nei, ellers takk 🙂

    2. læl det er ikke faRLIG Å FARGE håret med den derre. Jeg gjorde det sist gang i gargen 500 light brown 🙂

    3. Hey girl! From what I can gather from google translate, it seems like you’re not entering the contest, but if you did, I’m sure you’d win because you have beautiful hair. 🙂
      Love your blog, you have a new foreign reader now!

    4. Kan du legge ut bilder av hvordan puppene dine ser ut nå og hvordan de så ut før? vil gjerne se resultatet fordi jeg vurderer og ta silikon selv! 🙂

    5. Kanskje det er på tide å bytte header? du har hatt denne ganske lenge nå assa, begynner å bli lei, eller jeg er ganske lei allerede, for mye rosa liksom, haah

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg