Ukens spørsmål 3#

Kanskje det mest stilte spørsmålet; Har du slutta å blogge?
Neida, jeg har nok ikke det. Jeg bare tar ikke denne bloggingen så sykt seriøst, gjør det når jeg har tid og føler for det. Ganske overrasket over at jeg har noen lesere i det hele tatt, setter pris på det da!

Hvorfor var ikke du og Therese russ samtidig?
Fordi jeg gikk første året om igjen. Nå går jeg 2. og siste året av Service og Samferdsel. 

Hvor er den røde toppen fra?

Den er fra Bik Bok. 

Hvilke viner drikker du?
Drikker egentlig bare èn vin, den heter Nierstein Riesling, også kjent som “galevin”. Nettopp fordi man blir litt gal i hodet.

Kan du vise leiligheten snart?
Ja, når ting er på plass. Som sikkert blir aldri, hehe. Neida.

Hvilken størrelse og modell på russebuksa?

Snekker Girl Avation heter den, uten at jeg er helt sikker. Str. xs. Noen kommenterte at buksa var alt for stram, men har fått råd fra tidligere russ om at buksene utvider seg ekstremt mye. Var også noen som kommenterte at snekkerbuksene er så sykt harry og mente at heldressene er mye kulere. Russeklær i seg selv er sykt harry. Det er helt opp til hver enkelt hva man vil gå i uansett, er sykt irriterende når enkelte skal fortelle andre hva som er kult og ikke. 

Antar du alt utenom Tromsø som Sør-Norge?
Nei, selvfølgelig ikke.. Men føles litt som at vi i Nord lever i en egen verden. 

Kan du linke til den videoen av Demi Lovato som du la ut for lenge siden?

Hvor er skoene fra?

Din Sko, men det er ett år siden jeg kjøpte de. 

Skal du på store treff som Stavanger, Tryvann eller det nye utenfor Fredrikstad?:)
Jeg har veldig lyst, men tviler på at det blir å skje. Ingen som gidder å ta seg tid eller råd. I tillegg er det et stykke å reise, vanskelig når det er skole i tillegg. 

Du har tatt silikon, innrøm det!
Nooo shiit :O:O 

Hvor har du kjøpt jakka og buksa fra første skoledag?


Buksa er fra Bik Bok og jakken er fra Forever 21. Mariell sin jakke er ganske like og den er fra Vero Moda. 

47 kommentarer

Siste innlegg