Sko til salgs

Etter at jeg flyttet hjemmefra har jeg måtte ryddet i både sko og klær for å ikke overfylle det stakkars lille, nye rommet mitt. Har rett og slett ikke plass til alt! Derfor har jeg en del sko som jeg gjerne skulle fått solgt unna – hvis ikke blir de gitt til Fretex, noe som selvfølgelig bare er fint – men lar dere få sjangsen først til å se om det er noe dere kunne tenke dere 🙂

Reglene er enkle:
Førstemann til mølla!
Send mail til [email protected]
Merk mailen med navnet som jeg har merket med fèt skrift f. eks. “Ten Points” (viktig!)
Send kun mail om du er SIKKER på at du skal ha skoene, eller hvis du har spørsmål selvfølgelig 🙂
Kjøper overfører penger til kontoen min, så snart pengene er kommet sender jeg skoene.
Jeg betaler frakt, så det trenger dere ikke å tenke på. 


Ten Points – Str. 36, brukt bare èn gang. Husker ikke hva jeg kjøpte de for, men de var ganske dyre. Selger de for 300kr. SOLGT!


Svarte wedges – Str. 36, aldri brukt. Selger de for 300 kr.  SOLGT!


Sandaler – Str. 36, fra h&M. Selges for 100 kr. 


Pumps H&M – Str. 36, brukt en del. Selges for 100kr. Disse var mine favoritter for et par år siden, hehe gode minner!


Sandaletter – Str. 36, brukt et par ganger. Selges for 250 kr. 


Pumps med lenke – Str. 36, kanskje litt små i str. men det går akkurat til meg som bruker 36 til vanlig. Brukt èn gang tror jeg. Selges for 200 kr. 


Blå med diamanter – Str. 36, aldri brukt. Selges for 200 kr.

 

42 kommentarer

Siste innlegg